همان‌طور که بسیاری از افراد انتظارش را داشتند، فیلم سینمایی ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine) در تابستان سال جاری میلادی به روی پرده سینماها آمد و توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند، فیلمی که از آن به‌عنوان ناجی استودیو مارول یاد می‌شود. این اثر سینمایی موفق شد تا در گیشه جهانی بیش از یک میلیارد دلار بفروشد و در حال حاضر نیز در رده پنجمین فیلم پرفروش دنیای سینمایی مارول قرار دارد.

در حالی که نقدها و نظرات منتقدان نسبت به این اثر سینمایی متفاوت بوده اما طرفداران واکنش‌های بسیار مثبتی نسبت به این اثر داشتند و طبیعتاً، در آینده استودیو مارول و دیزنی به دنبال ساخت دنباله‌ای برای آن یعنی فیلم ددپول ۴ (Deadpool 4) خواهند بود. با این حال، این کار به سادگی صورت نخواهد گرفت.

نظر رایان رینولدز درباره فیلم Deadpool 4 چیست؟

به نظر می‌رسد یکی از افرادی که چندان مشتاق ساخت فیلم «ددپول ۴» نیست، بازیگر نقش ددپول یعنی رایان رینولدز است. رایان رینولدز در هنگام انجام تور تبلیغاتی برای فیلم «ددپول و ولورین» مصاحبه‌ای با جیمی فالون انجام داده و وقتی که مجری برنامه از وی درباره فیلم بعدی احتمالی پرسیده است، رایان رینولدز پاسخ داده: «اوه، نه. همسر و فرزندانم از من طلاق خواهند گرفت. جیمی، من با هیچ کدام از آن‌ها توافقنامه قبل از ازدواج امضا نکردم و اگر طلاق بگیرند، من ورشکسته می‌شوم. در این صورت، احتمال فیلم «ددپول ۴» را بازی می‌کنم چراکه به پولش نیاز دارم.» پس از این پاسخ، جیمی فالون و حاضرین در مصاحبه خندیدند و این بخش به پایان رسید و به نظر می‌رسید که رایان رینولدز پاسخی قاطع نسبت به این سؤال داده است.

Deadpool 4

احتمالاً در آینده فیلم Deadpool 4 ساخته خواهد شد

آینده شخصیت ددپول چندان ساده نیست. اول باید بیان کرد که صحبت‌های رایان رینولدز در آن مصاحبه احتمالاً شوخی بوده است و این طور به نظر می‌رسد که او فقط سعی داشته تا با این شوخی از پاسخی قطعی به این سؤال طفره برود. با این حال، فیلم «ددپول و ولورین» شخصیت‌های اصلی را در مکان بسیار خوبی قرار دارد تا فیلم‌های بعدی ادامه داستان را بر اساس آن‌ها دنبال کند. بخش پایانی فیلم فرصتی آشکار برای شخصیت‌ها بود تا آخرین فداکاری‌شان را داشته باشند و این به وضوح انتخابی بسیار عمدی بوده که شخصیت‎‌ها نگه داشته شوند تا در آینده بتوان ادامه داستان این شخصیت‌ها را بازگو کرد.

علاوه بر این، ددپول شخصیتی است که لزوماً با هر چیز دیگری در دنیای سینمایی مارول مرتبط نمی‌شود، خصوصاً الان که او با سازمان TVA آشنا شده است و بنابراین، گنجاندن فیلم سینمایی «ددپول ۴» تغییری در چیدمان سایر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول ایجاد نخواهد کرد و آن آثار می‌توانند تداوم خودشان را داشته باشند.

آیا دنیای سینمایی مارول به فیلم Deadpool 4 نیاز دارد؟

دلیل اصلی برای اینکه فیلم سینمایی «ددپول ۴» ساخته شود، این است که فیلم چهارم ددپول ترکیب موفقیت فیلم «ددپول و ولورین» و وضعیت فعلی دنیای سینمایی مارول است. دنیای سینمایی مارول هم از نظر مالی و هم از نظر کیفی، در حال حاضر در وضعیت بدتری نسبت به مدت‌های قبل قرار دارد و فیلم «ددپول و ولورین» جان تازه‌ای به این برند بخشید و حسی مورد نیاز از ثبات و موفقیت را به آن آورد.

دنیای سینمایی مارول با شکست‌های اخیری همچون فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantummania و فیلم The Marvels و همچنین کاهش علاقه نسبت به سریال‌های سرویس آنلاین دیزنی پلاس، اخبار مرتبط با فیلم «ددپول و ولورین» مورد استقبال بسیاری از طرفداران قرار گرفت و همین نیز باعث خواهد شد تا استودیو مارول بیشتر به سراغ شخصیت ددپول بیاید.

علاوه بر این، دنیای سینمایی مارول پس از فیلم Endgame از نظر داستانی دچار مشکل شده و نتوانسته چهره واضحی برای این فرنچایز ایجاد کند و شخصیت‌های مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، دکتر استرنج با بازی بندیکیت کامبربچ، کاپیتان مارول با بازی بری لارسون و ثور با بازی کریس همسورث هیچ کدام نتوانستند جایگزین خوبی برای تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور باشند.

با توجه به موفقیت مالی بسیار بزرگ فیلم سوم ددپول و همچنین استقبال بسیار خوب طرفداران از آن و وضعیت نمادین شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز، اینکه در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول از شخصیت ددپول استفاده نشود، واقعاً سؤال‌برانگیز و شوکه‌کننده خواهد بود.

منبع collider

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *