ساعت 24- اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی دو روز آینده با فعالیت متناوب

بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت با فعالیت متناوب سامانه بارشی در بعضی ساعات به‌ویژه از بعد از ظهر تا اواخر وقت دوشنبه (۹ مهر) بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در ارتفاعات بالادست، احتمال بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار خواهد بود.

از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه (۱۰ تا ۱۲ مهر) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر چهارشنبه تا پنج‌شنبه در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی وزش باد شدید گاهی با خیزش گرد و خاک مورد انتظار خواهد بود.

از امروز تا چهارشنبه روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با کمینه دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۹ مهر) کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۰ مهر) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا 

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *