فیلم غریزه ساخته کارگردان معروف «سیاوش اسعدی»، با موضوع اجتماعی، در نیمه دوم سال جاری در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

غریزه چهارمین فیلم بلند «سیاوش اسعدی» بوده که پس از دو سال انتظار و انجام تغییرات نهایی، آماده نمایش شده است. این فیلم که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته شده، در نیمه دوم امسال به اکران عمومی برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم غریزه آماده اکران می‌شود

غریزه سال گذشته با وجود اینکه مجوز اکران داخلی را نداشت، در چندین جشنواره بین‌المللی حضور موفقی پیدا کرد. این فیلم در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی همچون اوجایی در کالیفرنیا، سالنتو در ایتالیا، ایسکیا گلوبال و منار در بلغارستان به نمایش درآمد و موفق به کسب جوایزی شد.

فیلم غریزه

در این فیلم اجتماعی بازیگرانی همچون «امین حیایی»، «پانته‌آ پناهی‌ها» و «ژاله صامتی» در کنار دو بازیگر جوان، «ساینا روحانی» و «مهدیار شاه‌محمدی» که نقش دو نوجوان محوری داستان را ایفا می‌کنند، حضور دارند. همچنین «فرهاد شریفی»، «افشین سنگ‌چاپ» و «پردیس پورعابدینی» نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم در دو سال گذشته با چالش‌هایی برای کسب پروانه نمایش مواجه بود؛ اما اکنون پس از اعمال تغییرات لازم، آماده اکران در سینماهای کشور است و انتظار می‌رود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران فیلم غریزه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *