ابراهیمی: در دربی یک ساعت بازی دست پرسپولیس بود  ناراحتی رضاییان کاملا مشخص بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: از نظر فنی، بازی یک ساعت دست پرسپولیس بود و تنها در یک 15 دقیقه استقلال کاری انجام داد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص برگزاری دربی در استان اراک و شرایط فنی دو تیم اظهار کرد: برگزاری دربی در خارج از تهران از ضعف وزارت ورزش حکایت دارد. 5 سال نتوانستند یک بازسازی انجام دهند. چگونه تهران با این جمعیت یک استادیوم ندارد؟ نباید شرایط به‌گونه‌ای باشد بازی‌های تهران به شهرستان‌ها ببرند.

وی درباره نکات فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: از نظر فنی، بازی یک ساعت دست پرسپولیس بود و تنها در یک 15 دقیقه استقلال کاری انجام داد. در 15 دقیقه اول پرسپولیس هنوز جا نیفتاده بود و در 15 دقیقه دوم بازیکنان همدیگر را پیدا کردند. نسبت به چند سال گذشته دربی دیشب بد نبود. امسال بعد چندین سال یک تیم برتر بود و بازی مساوی نشد. از نظر پاس‌کاری پرسپولیس بهتر عمل کرد و درنتیجه برنده شد. در فوتبال ستاره وجود ندارد و این یک واقعیت است. این بازی به نسبت جذاب بود. گاریدو توانسته بازیکنان را هماهنگ کند و کم‌کم شناخت او از تیم کامل می‌شود. مهره‌های پرسپولیس از تیم حریف بهتر بودند.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سؤال که شعارهای هواداران استقلال علیه سرمربی این تیم را چگونه ارزیابی می‌کند و اینکه چه مقدار نکونام بر روی باخت تیم مقصر بوده است گفت: فوتبال ایران ضعیف است و دیگر جزو درجه یک آسیا نیستیم و حتی دیگر بازیکنان خوبی وجود ندارد تا مربیان از آنها استفاده کنند. وظیفه باشگاه‌ها است که بازیکنان مطرح را جذب کنند. با توجه به همین موارد کار قلعه‌نویی نیز بسیار سخت است.

ابراهیمی در خصوص رفتار تماشاچیان در دربی شب گذشته و پرتاب اشیا متنوع به بازیکنان و زمین تصریح کرد: مردم از شرایط ورزش و اقتصاد ناراضی هستند و ورزشگاه به محلی برای تخلیه آنها تبدیل شده است اما در کل کار درستی نیست و این صحنه‌ها پخش می‌شود و کل دنیا می‌بیند.

وی درباره تقابل رامین رضاییان با تیم گذشته خود و اعتراض هواداران پرسپولیس به این بازیکن اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای این اتفاق طبیعی است. بازیکنان جابه‌جا می‌شوند و به تیم‌ها دیگر می‌روند. شب گذشته بعد از اعلام پنالتی و باخت استقلال، ناراحتی رضاییان کاملاً مشخص بود و حتی گریه کرد. خود من زمانی که تیم شاهین بودم شرایط زندگی من به‌گونه‌ای شد که به تیم تاج پیوستم. بیشتر جابه‌جایی‌ها به دلیل مبالغ قراردادها است. خیلی‌ها به دلیل مبالغ بیشتر استقلال و پرسپولیس را رها کردن و به تیم دیگر پیوستند. ممکن است پشیمان باشند اما دیگر انتخاب کردند. کاری نمی‌توان کرد چراکه فوتبال حرفه‌ای است.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *