توصیه پذیرفته‌شده دانشگاه امیرکبیر:

دانشجویان در عرصه‌های متعدد علمی فعال باشند

دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: دانشجویان در حوزه‌ها و عرصه‌های متعدد علمی حضور مؤثر و فعال داشته باشند تا رزومه جامع و کاملی برای خود فراهم کنند.

فاطمه قاسمی دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و رتبه ۸۰ کنکور ارشد در گرایش بیومتریال و بافت که موفق شد در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی گرایش مهندسی بافت دانشگاه صنعتی امیرکبیر پذیرفته شود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا رمز موفقیت خود را ارتباط علمی مؤثر با استادان دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: همکاری با مرکز رشد این دانشگاه، استفاده از فضای علمی مرکز رشد، شرکت در برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی علمی و تجربه همکاری با قسمت علمی و فرهنگی دانشگاه در موفقیت در عرصه‌های علمی بسیار تأثیرگذار بود. 
 

وی که علاوه بر فعالیت مفید و مؤثر در عرصه علمی و تحقیقاتی گوینده و مجری و هنرجوی دوبلاژ و عکاسی است و اکنون در کمیته پژوهش کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر استان قم مسئولیت دارد، افزود: در دو راهی بزرگی برای ورود به عرصه تحصیلات تکمیلی قرار گرفتم و بین گرایش بیوالکتریک و گرایش بیومتریال و بافت رشته مهندسی پزشکی نمی‌دانستم چه مسیری را انتخاب کنم در نهایت با استفاده از مشاوره‌های تحصیلی و پرس و جوی فراوان و انتخاب علاقه‌مندی متوجه شدم گرایش بیومتریال و بافت بیشتر به روحیه و تواناییم نزدیک‌تر است.

دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی قم ادامه داد: با رتبه ۸۰ کنکور کارشناسی ارشد در گرایش بیومتریال و بافت توانستم مهندسی پزشکی گرایش مهندسی بافت دانشگاه صنعتی امیرکبیر پذیرفته شوم.

دانشجویان برای خود رزومه کامل فراهم کنند

قاسمی با بیان اینکه در حوزه مدیکال مارکتینگ و در زمینه مهندسی بافت و بیومتریال فعالیت می‌کند به دانشجویان توصیه کرد تا در حوزه‌ها و عرصه‌های متعدد علمی رشته تحصیلی خود در دانشگاه حضور مؤثر و فعال داشته باشند تا رزومه جامع و کاملی برای خود فراهم کنند.

وی بیان کرد: شرکت در المپیاد‌ها، استارتاپ‌ها، تهیه و تنظیم مقاله، چاپ کتاب و همکاری با مؤسسات علمی و پژوهشی می‌تواند سطح علمی رزومه دانشجویان را در دانشگاه افزایش دهد.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *