لیدی گاگا به تازگی از انتشار آلبوم موسیقی فیلم Joker Folie a Deux خبر داد که به عنوان یک آلبوم همراه برای این فیلم به صورت رسمی معرفی شده است.

این فیلم هیجان‌انگیز و موزیکال که توسط «تاد فیلیپس» کارگردانی شده، قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) به نمایش درآید و «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کوین» در کنار «واکین فینیکس» که نقش «جک»، شاهزاده جنایت را ایفا می‌کند، به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیش از این اعلام، «لیدی گاگا» با انتشار نشانه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، طرفداران را درباره آلبوم مورد انتظار هفتم خود کنجکاو کرده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از آلبوم موسیقی فیلم Joker Folie a Deux توسط لیدی گاگا منتشر شد

او پنج اسلاید متفاوت را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که شامل عناوینی همچون من برای مصاحبه آماده‌ام (I’m Ready For My Interview)، به من نگو چه بپوشم (Don’t Tell Me What To Wear)، بدون نوار چسب، هیچ مأموریتی (No Ducttape No Mission)، غبار ماه در همه جا پراکنده می‌شود (Moondust Gets Everywhere) و هنوز اکتبر نشده (Still Not October) است.

این بازیگر که در فیلم‌های ستاره‌ای متولد شده (A Star is Born) و خانه گوچی (House of Gucci) به شهرت رسیده، اعلام کرده که آلبوم هارلی کوئین در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (6 مهر 1403)، پیش از اکران فیلم جوکر 2، منتشر خواهد شد. آلبوم جدید لیدی گاگا شامل 13 قطعه خواهد بود.

«لیدی گاگا» همچنین به تازگی یک تک‌آهنگ غافلگیرکننده به همراه «برونو مارس»، تحت عنوان با لبخند بمیر را منتشر کرده است. آلبوم موسیقی فیلم جوکر 2 هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است.

آلبوم موسیقی فیلم Joker Folie a Deux

فیلم جوکر: جنون دو نفر که به‌طور مشترک توسط «اسکات سیلور» و «تاد فیلیپس» نوشته شده، دنباله‌ای بر فیلم موفق جوکر در سال 2019 است. «فیلیپس» بار دیگر به دنیای جوکر بازگشته و کارگردانی این دنباله را بر عهده دارد، در حالی که «فینیکس» نیز برای تکرار نقش اصلی به این پروژه بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جوکر «تاد فیلیپس» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *