ساعت 24- در ادامه تکمیل نواقص خط ۳ متروی تهران، ورودی دوم ایستگاه سهروردی به بهره‌برداری رسید.

 آزاد اکبری؛ مجری خط 3 مترو، در خصوص افتتاح ورودی شمالی ایستگاه سهروردی که امروز صورت گرفت، اظهار کرد: تکمیل این ورودی از مهرماه سال گذشته مجدداً در دستور کار قرار گرفت و طی 12 ماه گذشته، عملیات عمرانی و تجهیزاتی مختلفی شامل حفاری‌ها، ایجاد سازه نگهبان و شفت ورودی، احداث گالری، نصب تاسیسات برقی و تجهیزات ویژه مانند پله برقی، دوربین، سیستم صوتی و موارد مربوط به معماری ورودی دوم ایستگاه انجام شد.

وی با اشاره به هزینه‌های اجرای این پروژه افزود: ارزش اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی این ورودی، بر اساس قیمت روز کالا و خدمات، حدود 120 میلیارد تومان است.

اکبری درباره تاثیرات ترافیکی و ویژگی‌های این ورودی جدید بیان کرد: ورودی دوم ایستگاه سهروردی، که در خیابان شهید بهشتی و بعد از تقاطع خیابان سهروردی قرار دارد، امکان استفاده ایمن مسافران بخش شمالی خیابان پرتردد شهید بهشتی را از این ایستگاه فراهم می‌کند و باعث کاهش عبور عابران پیاده از عرض خیابان‌های مجاور می‌شود.

وی همچنین به امکان احداث مجتمع ایستگاهی در محل ورودی شمالی اشاره کرد و گفت: این امر یک ارزش افزوده فوق‌العاده برای ایستگاه سهروردی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
طراحی 10 ایستگاه مترو در منطقه 15 تهران

اکبری از همکاری‌های بین بخشی در تکمیل این پروژه قدردانی و اظهار کرد: شهرداری منطقه 7 نهایت همکاری را در تکمیل و راه‌اندازی ورودی شمالی ایستگاه سهروردی به عمل آورد. این ورودی به‌عنوان یکی از اقدامات عمرانی و ترافیکی در طرح استقبال از مهر 1403، اکنون در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

تسنیم 

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *