در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛

جزئیاتی از برگزاری کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از برگزاری چهارمین کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی کشور در این واحد دانشگاهی خبر داد.

طاهره چالدره رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گرمسار با بیان اینکه چهارمین کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی کشور در این واحد دانشگاهی برگزار می‌‌شود، اظهار کرد: به پشتوانه جایگاه علمی این واحد دانشگاهی در آموزش علوم دامپزشکی در سطح کشور طی سال‌های گذشته برگزاری دو دوره موفق کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی را داشتیم که مورد استقبال پژوهشگران، استادان، دانشجویان و دامپزشکان فعال در عرصه دامپزشکی کشور قرار گرفت.

وی افزود: اکنون پس از وقفه چندین ساله به دلایلی ازجمله شیوع ویروس کرونا در کشور، دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در نظر دارد بهمن‌ماه سال جاری اقدام به برگزاری چهارمین دوره کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی ایران کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: مراکز فعال در برگزاری چهارمین دوره کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی ایران شامل دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد گرمسار، دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان، انجمن کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی ایران و دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات خواهند بود که حمایت و پشتیبانی سازمان نظام دامپزشکی کشور را نیز به همراه دارند.

چالدره متذکر شد: چهارمین دوره کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی ایران با محور موضوعات کلیدی در حوزه علوم دامپزشکی از قبیل پاتوبیولوژی و بیماری‌های درونی دام‌های بزرگ و کوچک، پاتوبیولوژی در مامایی و بیماری‌های تولید مثل، پاتوبیولوژی و حیوانات اگزوتیک، پاتوبیولوژی در بیماری‌های پرندگان، پاتوبیولوژی در بیماری‌های آبزیان و پاتوبیولوژی تجربی برگزار می‌‌شود.

وی یادآور شد: چهارمین دوره کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی ایران فرصتی را برای محققان و پژوهشگران عرصه علوم دامپزشکی و پزشکی مهیا می‌کند تا بتوانند با مطرح کردن و به اشتراک گذاشتن آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود، ضمن گسترش مرز‌های دانش، طرح تازه‌های علمی، اشاعه دستاورد‌های پژوهشی، تجمیع تجربیات و تبادل اندیشه‌ها، بخشی از نیاز‌های کشور در این حوزه را مرتفع کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار عنوان کرد: در طول برگزاری این کنگره، انواع کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و بحث و تبادل‌نظر‌های علمی به منظور تعلیم و توسعه دانش انجام می‌شود تا تمامی محققین از تجربیات و دانش مربوطه بهره‌مند شوند.

چالدره گفت: براساس مکاتبات صورت گرفته با سازمان نظام دامپزشکی کشور مقرر شده برای ارائه سخنرانی‌ها و شرکت در پنل‌ها و گارگاه‌های برگزار شده در این کنگره هر کدام ۵ امتیاز بازآموزی لحاظ شود.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوان با برگزاری هرچه بهتر این کنگره گامی مؤثر در مسیر توسعه سلامت و ارتقای بهداشت برداشته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: از تمامی علاقه‌مندان و محققان دعوت می‌کنیم تا با حضور و به اشتراک گذاشتن یافته‌های خود سهمی در برگزاری پربار و فاخر این گردهمایی ملی در زمینه علوم دامپزشکی داشته باشند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت https://conf۴.garmsar.iau.ir/fa مراجعه کنند.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *