اگر فرنچایزی وجود داشته باشد که برخی از بهترین بازیگران سینما را داشته باشد، آن دنیای سینمایی مارول است. به نظر می‌رسد که بازیگران فوق‌العاده و بزرگی برای هنرنمایی در این آثار توسط سارا هالی فین به خدمت گرفته شدند و این بازیگران نیز توانستند ابرقهرمانان برجسته‌ای را به تصویر بکشند. با این وجود، در برخی از موارد، انتخاب بازیگر به درستی صورت نگرفته است. در واقع، بازیگر انتخاب شده فردی بااستعداد و برجسته است ولی برای نقش درستی انتخاب نشده است. در ادامه همراه با ما باشید.

۱۰. فلش تامپسون با بازی تونی ریولوری

Flash Thompson

هر کسی که با داستان‌های Spider-Man آشنایی دارد، می‌داند که شخصیت فلش تامپسون معمولاً برای پیتر پارکر یک فرد قلدر است و زندگی دبیرستانی او را سخت‌تر از آنچه که هست، می‌کند؛ بنابراین، وقتی که بینندگان با زندگی پیتر پارکر با بازی تام هالند در فیلم Spider-Man: Homecoming آشنا شدند، شخصیت فلش تامپسون با بازی تونی ریولوری در این دنیای سینمایی چندان مناسب و جالب به نظر نمی‌رسید. این در حالی است که نویسندگی ضعیف شخصیت وی نیز باعث شده تا این انتخاب نامناسب بازیگر بیشتر به چشم بیاید.

۹. کسی لنگ با بازی کاترین نیوتن

Cassie Lang ('Ant-Man and the Wasp: Quantumania')

شخصیت کسی لنگ توسط چندین بازیگر مختلف در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده شده و نسخه کودکانه آن در دو فیلم اول انت‌من بهترین نسخه محسوب می‌شود. جدیدترین بازیگری که این نقش را بازی کرده، کاترین نیوتن است که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور داشته و انتخاب ایده‌آلی برای این نقش نبوده است.

۸. یون راگ با بازی جود لا

Yon-Rogg

جود لا از جمله بازیگران برجسته و سرشناسی است که مطمئناً خیلی از افراد از تماشای نقش‌آفرینی او بسیار لذت می‌برند و تاکنون نیز توانسته نقش‌آفرینی‌های بسیار خوب و جذابی داشته باشد. او در دنیای سینمایی مارول و برای ایفای نقش شخصیت شرور فیلم Captain Marvel یعنی یون راگ انتخاب شده است ولی با این وجود، گزینه مناسبی برای ایفای این نقش شرور نبوده است. در واقع، نقش‌آفرینی جود لا در این نقش به نحوی بود که باعث شد تا این نقش جایگاه چندان برجسته‌ای در بین مخاطبان پیدا نکند.

۷. هوپ ون داین با بازی اونجلین لیلی

Hope van Dyne

فیلم «انت‌من» به معرفی شخصیت هوپ ون داین با بازی اونجلین لیلی پرداخت ولی شخصیت‌پردازی وی چندان خوب نبود. در واقع، طرفداران دنیای مارول می‌دانند شخصیت هوپ یک شخصیت دلنشین است که به طور ساده دوست دارد تا کارهای خوب انجام بدهد. در حقیقت، شخصیت هوپ به تصویر کشیده در دنیای سینمایی مارول با شخصیت وی در کمیک‌ها متفاوت است اما همچنان آن چیزی را دارد که این شخصیت را محبوب کرده است.

۶. بتی راس با بازی لیو تایلر

Betty Ross

فیلم The Incredible Hulk تنها فیلم دنیای سینمایی مارول است که انتخاب بازیگر آن توسط سارا هالی فین صورت نگرفته و نتیجه آن نیز کاملاً مشخص است. استودیو مارول برای انتخاب بازیگر ایفاگر نقش بتی راس به سراغ لیو تایلر رفته است، بازیگری بزرگ که گاهی اوقات برای ایفای برخی از نقش‌ها مناسب نیست و این یکی از همین نقش‌ها به شمار می‌رود که با استعداد وی همخوانی ندارد.

۵. کواز با بازی ویلیام جکسون هارپر

Quaz

با اینکه ویلیام جکسون هارپر به اندازه دیگر بازیگران مشهور نیست اما یکی دیگر از بازیگران بااستعدادی است که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania نقش مناسبی به دست نیاورده است. این بازیگر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و مردم نیز برای حضور او در دنیای سینمایی مارول هیجان‌زده بودند اما او برای ایفای نقش چندان مناسبی انتخاب نشده بود.

۴. بروس بنر با بازی ادوارد نورتون

Bruce Banner/The Hulk

این سوال که آیا ادوارد نورتون گزینه بهتری برای ایفای نقش هالک است یا مارک رافلو، همیشه وجود داشته است اما پس از عملکرد عالی مارک رافلو در اولین فیلم انتقام‌جویان، به همه ثابت شد که او بازیگر قابلی برای این نقش است و ادوارد نورتون گزینه چندان مناسبی برای ایفای نقش این شخصیت ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول نبوده است.

۳. کائسیلیوس با بازی مس میکلسن

Kaecilius

فیلم Doctor Strange یکی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است و یکی از ضعیف‌ترین بخش‌های آن نیز شخصیت شرور آن است. مس میکلسن بازیگر برجسته و تحسین شده دیگری است که انتخاب نامناسبی برای ایفای این نقش شخصیت شرور بوده و این شخصیت اصلاً با استعداد وی همخوانی ندارد.

۲. ملکیت با بازی کریستوفر اکلستون

Malekith

کریستوفر اکلستون یکی از بازیگران برجسته و کهنه‌کاری است که برای ایفای نقش شخصیت شرور فیلم Thor: The Dark World انتخاب شد، فیلمی که یکی از بدترین فیلم‎‌های دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. نقش‌آفرینی وی در این نقش بسیار بی‌روح و صاف بود و همه آن مربوط به اجرای این بازیگر نبوده چراکه او کاملاً با گریم پوشانده شده و در واقع، او نامرئی شده است.

۱. انشنت وان با بازی تیلدا سوئینتون

The Ancient One

تیلدا سوئینتون بازیگری با استعداد و توانا است که در فیلم «دکتر استرنج» نقش شخصیت انشنت وان را بازی می‌کند. آنچه که سبب شده تا این یک انتخاب بد بازیگر باشد، این است که انشنت وان در واقع ملیتی تبتی دارد و انتخاب این بازیگر برای این نقش سبب شده تا این مسئله نادیده گرفته شود و یک بازیگر سفیدپوست برای این نقش آسیایی انتخاب شود.

منبع collider

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *