در آیین آغاز سال تحصیلی جدید؛

یونسیان: کارنامه مهارت دانشجویان صادر می شود  سند مالکیت زمین های دماوند و پردیس به اسم دانشگاه ثبت شد

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: کارنامه مهارت را برای دانشجویان ظرف مدت یک تا دو سال آینده در دو بخش شخصیت کاری فرد و برگزاری رایگان دوره‌های مهارتی از سوی دانشگاه طراحی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین آغاز سال تحصیلی جدید ظهر امروز (دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳) با حضور داود یونسیان رئیس دانشگاه علم و صنعت و حسین افشین معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، شریف اصفهانی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌‌ها و جمعی از استادان و اعضای هیئت علمی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

داود یونسیان رئیس دانشگاه علم و صنعت در این برنامه، اظهار کرد: طبق مذاکره امروز دانشگاه علم و صنعت با معاونت علمی قرار شد تا مرکز تحقیقات و نوآوری در حوزه سلامت و بهداشت راه اندازی شود که دکتر افشین حمایت خوبی را تقبل کردند.

یونسیان گفت: دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه شریف رقیب یکدیگر هستند، هیئت علمی های علم و صنعت و شریف تقریبا یکسان هستند اما هر دو حدود ۶۰ تا ۷۰ نفر کمتر از دانشگاه امیرکبیر است.

وی افزود: دانشگاه علم و صنعت طی جند سال اخیر به دنبال همدلی و هم افزایی با سایر دانشگاه ها بوده است، جای افتخار دارد که در سال ۲۰۲۳ هر دو رقیب خود را پشت سر گذاشته است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: در مقالات یک درصد و تاپ نیازمند توجه ویژه هستیم که با رویکرد مقالات محور پیش خواهیم رفت. در مجلات ۱۰ درصد برتر جلوتر از مابقی دانشگاه ها هستیم و با سیری از تعداد مقالات به مقالات کیفی در حال تحول هستیم که جاب
ی خوشحالی دارد.

یونسیان اضافه کرد: ۱۰ نوع گرنت مرجعیت علمی، تعمیر و تجهیز، آزمایشگاه مرکزی، پسا دکتری، استادیاران جدید الاستخدام، محققان پر استناد و … را طراحی کرده ایم و در حال اختصاص آنها به اعضای هیئت علمی هستیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت درباره ارتباط با صنعت گفت: ۳ ماموریت ویژه فراملی را در حوزه اقلیم (ریاست جمهوری)، انرژی (مپنا+ وزارت نفت) و سلامت (معاونت علمی) پیش برده ایم‌.

یونسیان اضافه کرد: در حوزه آموزش دو گرنت را در مقطع تحصیلات تکمیلی طراحی کرده ایم و کارنامه مهارت را برای دانشجویان ظرف مدت یک تا دو سال آینده در دو بخش شخصیت کاری فرد و برگزاری رایگان دوره های مهارتی از سوی دانشگاه طراحی می کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی سامانه جامعی مانند نگارستان در حوزه های استادان، دانشجویان و کارکنان طراحی کرده ایم که همانند سامانه گلستان است و تنها تفاوت آن این است که این سامانه مربوط به امور فرهنگی خواهد بود.

یونسیان اضافه کرد: دانشگاه علم و صنعت سال ها برای بازپس گیری زمین های دماوند و پردیس با وزارت راه و شهرسازی چالش داشت، اما با حمایت های دکتر زلفی گل، (وزیر علوم دولت سیزدهم) سند مالکیت زمین ها به اسم دانشگاه ثبت شد. 

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *