« شروین حاجی پور »، خواننده محبوب، با انتشار ویدئویی اعلام کرد که روند رسیدگی به پرونده‌اش به پایان رسیده و این پرونده شامل عفو شده و به‌طور کامل مختومه گردیده است.

به گزارش فیگار، «حاجی‌پور» در این ویدئو ضمن تشکر از «محسن چاوشی»، اعلام کرد که این خواننده تا آخرین لحظه در پی حل مشکل او بوده است. وی همچنین اشاره کرد:

نسل من و هم‌سن‌وسال‌های من قرار است آنطور که لایق هستند زندگی کنند و قرار نیست از ما بگذرد و نسل سوخته‌ای باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: ترلان پروانه و شروین حاجی پور بالاخره در آغوش هم؟!

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شروین حاجی پور عفو شد

پیش‌تر، سخنگوی قوه قضائیه درباره احتمال تغییر در حکم «حاجی‌پور» گفته بود که قانون‌گذار پیش‌بینی‌های لازم برای تجدیدنظر و بازنگری درباره احکام قطعی را در نظر گرفته است.

دو روش خاص برای این کار وجود دارد: اعاده دادرسی و استفاده از اختیارات رئیس قوه قضائیه در مواردی که رأی خلاف شرع و قانون باشد. در صورت درخواست، این موضوع قابل پیگیری است و اگر او نادم باشد و بخواهد از طریق اعاده دادرسی اقدام کند، این فضا وجود دارد.

حال، بر اساس اعلام پرونده شروین ، او به‌طور کامل مورد عفو قرار گرفت. این در حالی است که برخی رسانه‌ها به‌طور عجولانه از تبرئه شدن وی خبر داده بودند.

به گزارش برخی از خبرگزاری‌های فارسی، به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)،2 هزار و 887 نفر از افرادی که شرایط استحقاق عفو و تخفیف مجازات را داشتند و با تأیید ریاست قوه قضائیه اعلام و در نهایت عفو آن‌ها مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عفو شدن شروین از پرونده‌اش چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *