فیلم در آغوش درخت به عنوان نماینده سینمای ایران در «آکادمی اسکار» 2025 معرفی شد و با اکثریت آرا انتخاب هیات داوری را به خود اختصاص داد.

فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی «بابک خواجه پاشا»، به عنوان نماینده سینمای ایران در نود و هفتمین دوره «آکادمی اسکار» 2025 انتخاب شد. این فیلم از میان سه نامزد نهایی با اکثریت آرا به این عنوان دست یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم در آغوش درخت نماینده ایران در اسکار 2025 شد

هیات انتخاب نماینده سینمای ایران برای حضور در رقابت‌های جشنواره اسکار 2025، پس از 10 روز بررسی و بازبینی دقیق فیلم‌های واجد شرایط، فیلم در آغوش درخت به کارگردانی بابک «خواجه پاشا» را به عنوان نماینده رسمی ایران معرفی کرد.

اعضای هیات انتخاب نماینده سینمای ایران شامل «نرگس آبیار»، «شبنم مقدمی»، «فریدون جیرانی»، «علی دهکردی»، «مرتضی رزاق کریمی»، «مهدی سجاده‌چی»، «اکبر نبوی»، «بهروز شعیبی» و «مجید زین العابدین» بودند.

فیلم در آغوش درخت

در میان فیلم‌های منتخب، ایساتیس به کارگردانی «علیرضا دهقان» و شهر خاموش به کارگردانی «احمد بهرامی» نیز جزو نامزدهای نهایی بودند. «شبنم مقدمی» به عنوان سخنگوی این هیات انتخاب شد و قرار است اطلاعات تکمیلی در خصوص جزئیات این انتخاب از سوی وی اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم در آغوش درخت نماینده ایران در اسکار 2025 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *