تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی  از چالش‌های کشاورزی تا صلح و گردشگری

نشست تخصصی «چشم انداز و چالش‌های کشاورزی در دولت چهاردهم» و همایش مردمی «صلح و گردشگری» تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی در دهه اول مهر ماه هستند.

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری آنا؛ خانه اندیشمندان علوم انسانی یک مرکز مستقل علمی است که پیشرو در زمینه برگزاری نشست‌های علمی و برگزاری گرامیداشت برای استادان رشته‌های علوم انسانی است. این مجموعه در راستای بومی‌سازی علوم انسانی و ایجاد فضایی پویا و صمیمی در بین استادان و صاحب نظران علوم انسانی، ارتباط مستمر و پویا بین دانشگاهیان، اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های علمی – تحقیقاتی داخل و خارج از کشور، بومی‌سازی و انتشار تجربیات برتر در حوزه‌های مختلف علوم انسانی در سال ۱۳۹۰ تشکیل و راه‌اندازی شد.

تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی به شرح ذیل است که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود:

از تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی چه خبر؟!

از عاشقی تا آشتی

نشست «از عاشقی تا آشتی» به همت موسسه سپهر مهر و با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی خانه اندیشمندان، روز دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

محمدجواد اعتمادی سخنران این نشست است و مهرداد رحمانی مدیریت این نشست را بر عهده دارد.

از تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی چه خبر؟!

چشم انداز و چالش‌های کشاورزی در دولت چهاردهم

نشست «چشم انداز و چالش‌های کشاورزی و امنیت غذایی در دولت چهاردهم» به همت گروه اقتصاد خانه اندیشمندان علوم انسانی، روز دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

سخنرانان این نشست اسکندر زند و محمدحسین عمادی هستند. همچنین دبیری این نشست را فاطمه سادات نبوی بر عهده دارد.

از تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی چه خبر؟!

گردشگری و صلح

به مناسبت روزِ جهانی گردشگری و با توجه به شعارِ امسال UN tourism، همایشی با محوریت صلح و گردشگری توسط گروه گردشگری خانه‌ی اندیشمندانِ علوم انسانی و با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران، در تاریخ ۹ مهرماه ۱۴۰۳ در خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی برگزار خواهد شد.
برنامه‌های این همایش در سه محور خواهند بود:

۱. سمینار‌های تخصصی با محوریتِ صلح و گردشگری در صبحِ روز دوشنبه نهم مهرماه که در این مجموعه سمینارها، مباحثی، چون زنان و صلح، راهِ ابریشم و بررسیِ شعارهایِ سالانه‌ی سازمان جهانیِ گردشگری و ارتباط آنها با موضوعِ صلح با حضورِ متخصصانِ گردشگری کشور برگزار می‌شوند.

۲. همایش مردمی صلح و گردشگری که با حضور سخنرانان مطرح و فعالینِ برجسته گردشگری کشور برگزار خواهد شد. این همایش از ساعت ۱۷ تا ۲۰ همراه با برنامه‌ی موسیقی اجرا خواهد شد.

۳. برگزاریِ تور‌های مردمی در محور‌های چندگانه در شهر تهران، که توسطِ راهنمایان گردشگریِ استان تهران برنامه ریزی و در روز جمعه ۶ مهرماه برگزار می‌شوند.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *