دانلود فصل سوم سریال از جانب که در تاریخ 1 مهر 1403 (22 سپتامبر 2024) منتشر می‌شود، در ادامه داستان پیچیده و ترسناک شهر مرموز آمریکا را روایت می‌کند.

سریال از جانب (FROM) یک سریال علمی-تخیلی و ترسناک آمریکایی است که توسط جان گریفین ساخته شده است. اولین فصل این سریال در تاریخ 1 اسفند 1400 (20 فوریه 2022) از شبکه «Epix» پخش شد. در فروردین 1401 (آوریل 2022)، این سریال برای فصل دوم تمدید شد که در تاریخ 3 اردیبهشت 1402 (23 آوریل 2023) از شبکه جدید «MGM+» منتشر شد. در خرداد 1402 (ژوئن 2023)، سریال برای فصل سوم تمدید شد و در 1 مهر 1403 (22 سپتامبر 2024) پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود قسمت اول فصل سوم سریال از جانب (From)

سریال From در مورد یک شهر وحشتناک در منطقه‌ای از آمریکا است که افرادی که وارد آن می‌شوند، در آن به دام می‌افتند. ساکنان این شهر به‌صورت ناخواسته در تلاشند تا زنده بمانند و راهی برای خروج از آن پیدا کنند. آنها با موجودات ترسناکی که شب‌ها از جنگل اطراف می‌آیند و رازهای پنهان‌شده در شهر، مواجه می‌شوند.

«هارولد پرینئو» نقش «بوید استیونز» را بازی می‌کند که کلانتر خودخوانده و عملاً رهبر شهر است. او که یک سرباز بازنشسته آمریکایی بوده که در افغانستان و عراق خدمت کرد و همسرش «ابی» در این شهر کشته شد.

دانلود فصل سوم سریال از جانب

«کاتالینا ساندینو مورنو» در نقش «تابیتا متیوز»، همسر «جیم» و مادر «جولی» و «ایتن» ظاهر می‌شود که به‌تازگی وارد شهر شده‌اند. او هنوز در حال عزاداری برای مرگ فرزند کوچکش «توماس» است.

این سریال با بازی بازیگران برجسته‌ای مانند «ایون بیلی» در نقش «جیم متیوز»، «دیوید آلپی» در نقش «جید هررا» و «الیزابت ساندرز» در نقش «دونا رینز» از ساکنان خانه کلونی همراه است.

در فصل‌های پیشین، شاهد تلاش‌های ناامیدانه ساکنان برای پیدا کردن راهی به بیرون از این شهر مرموز بودیم و اکنون در فصل سوم این تلاش‌ها به اوج خود می‌رسد.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فصل سوم سریال From فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود قسمت اول فصل سوم سریال From

بیشتر بخوانید:

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *