تولید فصل دوم سریال Avatar: The Last Airbender آغاز شده و بازیگر نقش تاف نیز معرفی شده است؛ مخاطبان منتظر ادامه این داستان حماسی هستند.

در ماه مارس «نتفلیکس» اعلام کرد که سریال Avatar: The Last Airbender برای فصل‌های دوم و سوم تمدید شده و این دو فصل داستان حماسی را به پایان می‌رسانند. فصل اول سریال بازسازی زنده‌ای از انیمیشن معروف Nickelodeon بود و داستان آنگ، پسری که تنها آواتار قادر به تسلط بر چهار عنصر هوا، آب، آتش و زمین است را روایت می‌کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مراحل ساخت فصل دوم سریال Avatar: The Last Airbender آغاز شد

تهیه‌کنندگان اجرایی سریال، «کریستین بویلن» و «جبار رئیسانی» در گفت‌وگو با «Tudum» اعلام کردند:

ما مشتاقانه منتظریم که با بازیگرانمان دوباره همکاری کنیم و به عمق روابط پیچیده‌ای که در فصل دوم شکل می‌گیرند بپردازیم. همچنین قصد داریم نسخه‌های واقعی صحنه‌های معروف سریال انیمیشنی را نشان دهیم و به داستان‌هایی بپردازیم که در انیمیشن به آن‌ها پرداخته نشده است.

طبق اطلاعاتی که تهیه‌کنندگان داده‌اند، در این فصل شاهد درخشان «ساکا»، نمایش‌هایی از قدرت‌های «کاتارا» و مهارت‌های جدید «آنگ» خواهیم بود. علاوه بر این، فصل دوم شاهد معرفی شخصیت جدیدی به نام «تاف» خواهیم بود. این شخصیت خاک‌افزار ماهری است که نقش آن را «میا چک» بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Avatar: The Last Airbender چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Netflix

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *