نتفلیکس اولین نگاه پشت صحنه به فصل دوم سریال The Sandman را که اقتباسی از مجموعه رمان‌های گرافیکی نیل گیمن برای DC است، منتشر کرد.

این فصل شامل داستان فصل مه‌ها از کتاب‌های کمیک خواهد بود، جایی که «لوسیفر» (با بازی گوئندولین کریستی) کنترل جهنم را رها کرده و کلید دروازه‌های آن را به «مورفیوس»، معروف به «دریم» (با بازی تام استوریج)، می‌دهد. این باعث می‌شود بسیاری از جاودانه‌ها تلاش کنند تا «مورفیوس» را قانع کنند که کلید را به آن‌ها بدهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کلیپ پشت صحنه فصل دوم سریال The Sandman

در این ویدئوی پشت صحنه، اولین نگاه به یکی از این گروه‌ها، یعنی خدایان نورس شامل «ثور» (با بازی لورنس اوفارین)، «لوکی» (با بازی فردی فاکس) و «اودین» (با بازی کلایو راسل) ارائه می‌شود که در مهمانی‌ای که «دریم» برای تمام خدایان، جاودانه‌ها و پری‌ها برگزار کرده، شرکت می‌کنند. «آلن هاینبرگ»، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال، این مهمانی را ضیافتی برای تمام خدایان و موجودات افسانه‌ای مهمان می‌نامد.

ویدیو پشت صحنه این سریال را مشاهده کنید:

بازیگران جدیدی که به فصل دوم پیوسته‌اند، شامل «رواری اوکانر» در نقش پسر «مورفیوس»، «اورفئوس»، «آن اسکیلی» در نقش «نوالا»، «داگلاس بوث» در نقش «کلوراکان»، «جک گلیسون» در نقش «پاک»، «ایندیا مور» در نقش «واندا» و «استیو کوگان» به عنوان صدای «بارناباس»، سگ همراه «مورفیوس»، هستند.

فصل دوم سریال مرد شنی که توسط تلویزیون «برادران وارنر» تهیه می‌شود، قرار است در سال 2025 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Sandman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *