تیزر انیمه Splinter Cell: Deathwatch با تأیید حضور «لیو شرایبر» در نقش «سم فیشر» منتشر شد و علاقه‌مندان را با اولین نگاه به این سریال آشنا کرد.

«لیو شرایبر» در نقش «سم فیشر» به طرفداران سری Splinter Cell معرفی شد. «نتفلیکس» اولین تیزر انیمه اقتباسی از این سری را با نام Splinter Cell: Deathwatch منتشر کرده که در آن تأیید می‌شود «شرایبر» صداپیشگی این شخصیت معروف دنیای بازی‌های ویدیویی «یوبی‌سافت» را بر عهده دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر انیمه Splinter Cell: Deathwatch منتشر شد

در این تیزر که به مناسبت رویداد «Geeked Week» «نتفلیکس» در آتلانتا به نمایش درآمده است، «فیشر» با صدای «شرایبر» می‌گوید:

تاریکی چیز خوبی است. وقتی به سایه‌ها عادت می‌کنی، آدم‌های بد را همان‌طور که هستند می‌بینی و آن‌ها هرگز نمی‌فهمند که تو به دنبالشان می‌آیی.

در این انیمه، «فیشر» با ریش خاکستری دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که مسن‌تر از نسخه‌های بازی‌های ویدیویی است.

شایعات درباره حضور« شرایبر» در این نقش طی چند هفته گذشته در اینترنت منتشر شده بود، به ویژه پس از مصاحبه‌ای که «مایکل آیرونساید»، صداپیشه قدیمی «فیشر» در پنج بازی، در ژوئن با Monsters, Madness and Magic انجام داد و اشاره‌ای به این موضوع داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر انیمه Splinter Cell: Deathwatch چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *