وقتی صحبت از مقصدی پاییزی به میان می‌آید، شاخ و برگ‌های رنگارنگ تنها بخشی از این تجربه سفر به شمار می‌رود و این در حالی است که سفر در فصل پاییز حس و حال دیگری را برای شما به ارمغان می‌آورد که شامل اقامتگاه‌های دنج، فعالیت‌های مربوط به پاییز و همچنین حس و حال هالووینی است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین جاهای دیدنی آمریکا برای سفر در فصل پاییز بپردازیم.

۱. تتون وایومینگ

اینجا شهرستانی که پارک ملی گرند تتون (Grand Teton National Park)، پارک ملی جکسون (Jackson) و بخش جنوبی پارک ملی یلواستون (Yellowstone) در آن قرار گرفتند و نماهای بسیار زیبا و تماشایی از کوه‌های بزرگ در غرب را ارائه می‌کند و بازدید در فصل پاییز نیز حس و حال دل‌انگیزی را رقم می‌زند چراکه کل منطقه تبدیل به ترکیبی رنگارنگ از رنگ‌های نارنجی و طلایی می‌شود و تماشای حیات وحش در بهترین حالت خودش قرار دارد. شما می‌توانید در یکی از کابین‌های کوهستانی ایجاد اقامت خوبی را تجربه کنید.

Head to Lookout Mountain for views over Chattanooga and to visit Rock City and Ruby Falls. Sean Pavone/Shutterstock

۲. چاتانوگا تنسی

اصلاً جای تعجب ندارد که آن‌ها به شهر چاتانوگا شهر خوش منظره می‌گویند. این شهر دوستانه که در کوهپایه‌های آپالاچی قرار گرفته است، دارای مرکز شهر تاریخی درست در کنار رودخانه تنسی است که می‌توان در میان خیابان‌های آن گشت و گذار کرد و این در حالی است که اینجا دسترسی بسیار آسانی نسبت به مناظر پانوراما خیره‌کننده از مناطق اطراف دارد. شما در اینجا علاوه بر نماهای کوهستانی، شاهد آبشارهای خروشان در کوهستان Lookout Mountain نیز خواهید بود.

Lake Tahoe in the shoulder season offers empty beaches, fall colors and bags of tranquility. Celso Diniz/Getty Images

۳. دریاچه تاهو کالیفرنیا

از شلوغی تابستانی دریاچه تاهو بگذرید و از زیبایی‌های پاییزی آن لذت ببرید، جایی که یکی از نمادین‌ترین مناظر کشور است و شما می‌توانید در آنجا در میان نخلستان‌های صخره‌ای در سایه صخره‌های پوشیده از برف و همچنین در آرامش فصل میانه گردشگری لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید. در سمت شمالی دریاچه نیز اقامتگاه قدیمی Cedar Glen Lodge و همچنین هتل بوتیک Incline Lodge وجود دارند که می‌توانند تجربه اقامت بسیار خوبی را برای شما رقم بزنند.

New Orleans’ magic ramps up even more in the approach to Halloween. Shutterstock

۴. نیواورلئانز لوئیزیانا

نیواورلئانز انرژی مقاومت‌ناپذیری دارد که شما همان لحظه‌ای که پا در شهر می‌گذارید، آن را احساس می‌کنید و این جادو در ماه‌های پاییز تشدید می‌شود و معماری تاریخی، پارک‌های دلنشین، دمای پایین‌تر و کیفیت دائمی هالووین، این مکان را به مقصدی عالی برای پاییز تبدیل می‌کند. به علاوه، سفر در فصل پاییز به اینجا باعث می‌شود تا شما دیگر نیازی نباشد که نگران گرمای شدید تابستان باشید.

Be wowed by the fall colors of the primeval forest in West Virginia’s New River Gorge. Sean Pavone/Shutterstock

۵. وست ویرجینیا

این ایالت نه تنها خانه برخی از زیباترین مسیرهای رانندگی در کل ایالات متحده است، به خصوص برای افرادی که عاشق شاخ و برگ هستند بلکه این تپه‌های آن نیز محل رودخانه‌های خروشان، شهرهای عجیب و غریب و همچنین مکان‌های دنج فراوان برای استراحت کردن است. در سفر خود به اینجا حتماً باید از شهرهای دوقلوی توماس و دیویس در شمال دیدن کنید که مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از گالری‌های هنر معاصر و هزاران رویداد فرهنگی را درون خودشان دارند.

Wisconsin’s Door County has mellow vibes that match the fall scenery beautifully. Nejdet Duzen/Shutterstock

۶. دور ویسکانسین

مناظر وسیع از Great Lake، سواحل آرام و همچنین شهرهای دوست‌داشتنی در شهرستان دور، شبه جزیره ویسکانسین که در شمال خلیج گرین بی به دریاچه میشیگان می‌رسد، تجربه سفر به اینجا را بسیار دل‌انگیز و دلنشین کرده است. با اینکه رنگ‌ها و حال و هوای پاییزی در اینجا مطمئناً بسیار جذاب و دلنشین است ما شهرستان دور به خاطر سرعت آرام زندگی‌اش شهرت دارد، جایی که همه چیز و همه کس به آرامی از زندگی لذت می‌برند.

Don’t miss incredible natural sites in Hocking Hills State Park like Ash Cave. Kenneth Keifer/Shutterstock

۷. هاکینگ هیلز اوهایو

هاکینگ هیلز که حدود یک ساعت از کلمبوس فاصله دارد، یک واحه جنگلی از تپه‌های مواج است که هزاران سال پیش توسط یخچال‌های طبیعی شکل گرفتند. این منظره منحصربه‌فرد به مکانی مطلوب برای ساکنان اوهایو تبدیل شده است که در آنجا اقامتگاه‌های دنج، طبیعت‌گردی در دسترس و جذابیت حومه شهر نیز وجود دارد و باعث می‌شود تا سفر به این شهر در فصل پاییز جادویی‌تر نیز احساس شود.

منبع lonelyplanet

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *