کلیپی از سکانس سریال پنگوئن منتشر شده که در آن، «آزوالد کابلپات» در تلاش برای به دست آوردن قدرت در دنیای جنایت گاتهام است.

به تازگی کلیپی از سریال جدید پنگوئن منتشر شده که در آن «آزوالد کابلپات»، معروف به «پنگوئن»، طرحی تجاری بزرگ را ارائه می‌دهد. این سریال که دنباله‌ای بر فیلم The Batman محصول سال 2022 است، شخصیت شرور «کابلپات» با بازی «کالین فارل» را در مسیری تازه نشان می‌دهد؛ او اکنون به دنبال کنترل قدرت در دنیای تبهکاری شهر گاتهام است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

نمرات اولیه سریال پنگوئن منتشر شدند

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین کلیپ از سریال پنگوئن منتشر شد

شبکه «اچ‌بی‌او» و سرویس آنلاین «مکس»، به مناسبت آغاز پخش این سریال کلیپی جدید منتشر کرده‌اند. در این کلیپ، «پنگوئن» در حال گفتگو با «جانی ویتی»، با بازی «مایکل کلی»، درباره یک قرارداد مهم و احتمالی است. این صحنه‌ها نمایی جذاب از دسیسه‌های پشت پرده و برنامه‌های جاه‌طلبانه پنگوئن را به نمایش می‌گذارند.

پنگوئن به خلأ قدرت ایجاد شده پس از وقایع فیلم بتمن می‌پردازد. با رفتن برخی از رهبران دنیای جرم و جنایت گاتهام، پنگوئن در تلاش است تا جایگاه خود را در رأس این هرم تثبیت کند. دیگر بازیگران این سریال شامل رنی فلیز، کریستین میلیوتی و مایکل زگن هستند که نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کنند.

پخش این سریال هشت قسمتی از 19 سپتامبر 2024 (پنجشنبه 29 شهریور 1403) آغاز شده است و طرفداران جهان «بتمن» می‌توانند انتظار روایتی هیجان‌انگیز از قدرت‌طلبی‌های «پنگوئن» داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این سکانس از بازی کالین فارل در سریال پنگوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *