هنوز ماه‌ها تا عرضه گوشی‌های سری +Samsung Galaxy S25 فاصله داریم اما در همین حین، اطلاعات و شایعاتی پیرامون این سری پرچم‌دار سامسونگ منتشر شده است. بیشتر افشای اطلاعات پیرامون گوشی برجسته این سری یعنی گوشی Galaxy S25 Ultra و همچنین مدل پایه آن بوده است و در این میان، اطلاعات چندانی در رابطه با نسخه پلاس آن آشکار نشده است. با این حال، این موضوع تغییر کرده است چراکه برخی از گزارش‌های تازه اطلاعات جالبی را درباره این نسخه از گلکسی ارائه کردند.

گزارشی در ماه ژوئیه سال جاری میلادی منتشر شده بود که در آن، مشخص شد که گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا قرار است همان بسته باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت گوشی گلسی اس ۲۴ اولترا را داشته باشد. حالا سایت خبری فناوری آلمانی زبان Winfuture به تازگی ادعا کرده است که گوشی گلکسی اس ۲۵ پلاس نیز همین مسیر را طی خواهد کرد و یک بسته باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که نسبت به گوشی گلکسی اس ۲۴ پلاس تغییر نخواهد کرد.

اگرچه حدود چهار ماه تا عرضه این گوشی‌های پرچم‌دار جدید به بازار باقی مانده است اما احتمالاً تصمیمات اصلی درباره باتری و سایر سخت‌افزارها توسط مدیران ارشد این شرکت گرفته شده است؛ بنابراین، مگر اینکه اتفاق بسیار مهم و بزرگی رخ بدهد، انتظار نمی‌رود که شاهد تغییرات مهمی در باتری سری گلکسی اس ۲۵ باشیم. اما ممکن است تغییراتی در بخش‌های دیگر رخ بدهد.

باتری مشابه اما با اندازه نازک‌تر

با اینکه گوشی گلکسی اس ۲۵ پلاس همان ظرفیت باتری سری قبلی را خواهد داشت اما تغییری مثبت روی آن صورت گرفته است. افشاگر برجسته صنعت فناوری یعنی Ice Universe در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق در پستی بیان کرده است که گوشی گلکسی اس ۲۵ پلاس با ضخامت ۷.۳ میلیمتری خواهد بود که حدود ۰.۴ میلیمتر در مقایسه با آخرین نسل نازک‌تر خواهد بود. این در حالی است که بنا بر گزارش‌ها، گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا تنها ۸.۲ میلیمتر ضخامت دارد که با شایعات گذشته مطابقت دارد و این در حالی است که گوشی گلکسی اس ۲۵ ظاهراً ۷.۲ میلیمتر ضخامت خواهد داشت.

بر اساس این ارقام،‌ به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد هر سه گوشی سری اس ۲۵ خودش نسبت به مدل‌های سری قبلی حدود ۰.۴ میلیمتر نازک‌تر باشند. Ice Universe همچنین ادعاهای وب سایت Winfuture را در رابطه با ظرفیت گوشی‌های گلکسی اس ۲۵ پلاس و همچنین دیگر گوشی‌های این سری تأیید کرده و بیان کرده که ظرفیت بسته‌های باتری آن‌ها نسبت به سری قبلی تغییری نخواهد داشت.

مطمئناً باید توجه داشت که نازک‌تر کردن این گوشی‌های هوشمند نسبت به همتایان نسل قبلی کار ساده‌ای نیست. این همچنین نشان می‌دهد که چرا سامسونگ تمایلی ندارد تا باتری‌های بزرگتری را درون این تلفن‌های هوشمند قرار بدهد چراکه باعث می‌شود تا ضخامت آن‌ها بیشتر شوند. در حالی که انتظار برای باتری بزرگتر در یک گوشی پرچم‌دار گلکسی ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۶ میلادی ادامه داشته باشد اما انتظار می‌رود که سامسونگ تغییرات دیگری را در گران‌ترین مدل اولترا خودش در سال آینده اعمال کند. گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، ارائه یک دوربین فوق عریض ارتقا یافته را روی گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا را توضیح داد. همچنین انتظار می‌رود که این سری در نسخه اولترا گوشه‌های گرد و حاشیه‌های باریک‌تر داشته باشد.

منبع androidpolice

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *