تصادفات و تلاقی‌های عجیب و غریب زیادی در دنیای جنایات واقعی وجود دارد. به‌عنوان مثال، پل بیتسون متخصص رادیولوژی را در نظر بگیرید که ویلیام فریدکین او را به‌عنوان پزشک در صحنه بیمارستان فیلم The Exorcist انتخاب کرد. بعدها، پل بیتسون به انجام یک قتل محکوم شد و مظنون به انجام قتل‌های دیگری بود.

در طول همان دهه، مردی به نام رادنی آلکالا شانس خودش را برای عشق در برنامه تلویزیونی The Dating Game امتحان کرد اما همراه او در این قرار نمی‌دانست که او راز تاریکی را پنهان کرده است. حالا نیز سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای اولین تجربه کارگردانی آنا کندریک منتشر کرده است که درباره یک قاتل و کسی است که با او قرار گذاشته است. عنوان این اثر سینمایی نیز Woman of the Hour است که در آن، آنا کندریک علاوه بر کارگردانی، هنرنمایی می‌کند و داستانی برخورد یک زن با قاتلی زنجیره‌ای را به تصویر می‌کشد.

صحنه آماده می‌شود، شرکت‌کنندگان در صف قرار می‌گیرند و چراغ‌ها خاموش می‌شوند تا شریل بردشاو با بازی آنا کندریک بتواند شوهر بالقوه خودش را بیابد. این اثر سینمایی داستان قسمتی سرنوشت ساز از برنامه The Dating Game را دنبال می‌کند که در آن، شریل تمام تلاش خود را می‌کند تا یار مناسب خودش را بیابد.

زمانی که سریال به نقطه پایان می‌رسد، او مردی به نام رادنی آلکالا با بازی دنیل زواتو را انتخاب کرد، عکاسی که توجه او را به خودش جلب کرده است. آنچه شریل نمی‌داند، این است که چیزی شومی در حال رخ دادن در زندگی او است چراکه آلکالا قاتلی سریالی و روان‌پریش است که از کودکان و زنان آسیب‌پذیر در لس‌آنجلس بهره می‌برد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در این اثر سینمایی هنرنمایی می‌کنند نیز می‌توان به تونی هیل، نیکولت رابینسون، کاترین گالاگر، جدیدیا گودکره، کلی جیکل، مکس لوید جونز و تعدادی دیگر اشاره کرد.

مطمئناً کسانی که داستان آلکالا را می‌دانند، توجهشان نسبت به فیلم Woman of the Hour جلب خواهد شد. در حالی که داستان وی یک پیش‌فرض جذاب برای فیلم است اما واقعیت این است که زنی که قرار ملاقات با آلکالا را برنده شد، هرگز با او قرار نگذاشت. او بلافاصله از او حالات عجیبی را دریافت کرد و این دو هرگز با هم به سر قرار نرفتند.

با این حال، باید منتظر ماند و دید که تیم سازنده این اثر سینمایی تا چه اندازه قرار است به داستان واقعی وفادار باقی بمانند و تا چه اندازه جنبه‌های غیرواقعی را وارد داستان کنند. آلکالا یک عکاس حرفه‌ای بوده و همین نیز در دهه هفتاد میلادی در لس‌آنجلس زمینه را برای او فراهم کرده تا بتواند توجه زنان را به خودش جلب کند، خصوصاً زنانی که به دنبال عکس رایگان بودند. با این حال، اینکه چطور این قاتل زنجیره‌ای در نهایت دستگیر شد، بسیار مهیج و دلهره‌آور است.

فیلم سینمایی Woman of the Hour قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.


source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *