به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 121 سلیمانیه، اظهار داشت که یک دستگاه موتور سیکلت هوندا 3 ترک، از وی زورگیری کرده است.

وی گفت: پس از اعزام به محل و بازبینی دوربین های مداربسته، هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل کلانتری پس از اخذ دستور قضایی به محل مخفیگاه متهمان اعزام شدند و طی یک عملیات ضربتی متهمان را داخل مخفیگاه خود زمینگیر و دستگیر کردند.

بهرامی ادامه دا:  در بررسی های بیشتر از  مخفیگاه متهمان، تعداد سه دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت کرده بودند به همراه 4 قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان 20 تا 22 ساله دارای سوابق متعدد سرقت بوده و به جرم خود مبنی بر سرقت موبایل قاپی از شهروندان و 20 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ بهرامی خاطر نشان کرد: تا کنون تعداد 10 نفر از مال باختگان شناسایی شده که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.

همچنین سرهنگ بهرامی توصیه کرد، در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *