کوچک‌ترین خودروی شاسی‌بلند GMC دارای خطوط بیرونی تیزتر، صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر در داخل و همان موتور ۱۷۵ اسب‌بخاری زیر کاپوت است.

مدل کنونی جی‌ام‌سی ترین از سال ۲۰۱۸ به‌آرامی در پس‌زمینه‌ی فهرست محصولات این شرکت قرار گرفته است. این خودرو در سال ۲۰۲۲ یک بازسازی تأخیری داشت، اما با وجود سن بالای آن، در نیمه اول امسال پرفروش‌ترین شاسی‌بلند جی‌ام‌سی بوده است. اکنون مدل جدیدی معرفی شده است که جی‌ام‌سی آن را به عنوان نسل بعدی خودروی شاسی‌بلند ابتدایی خود معرفی می‌کند.

اولین چیزی که در GMC Terrain 2025 توجه شما را جلب می‌کند، طراحی به‌روز شده‌ی بیرونی است. در واقع، ممکن است فوراً متوجه تفاوت‌ها نشوید — طراحی کلی شبیه به نسخه قبلی است، به خصوص با چراغ‌های LED C شکل در جلو و انحنای تیز به سمت بالا در قسمت ستون C. مدل جدید با یک شیب رو به جلو در آن ستون همراه است، مشابه نمونه‌ی شورولت اکوناکس. قسمت جلویی کاملاً جدید است و یک جلوپنجره بزرگتر و مستطیلی دارد که بالای یک فاسیای زاویه‌دار با لبه‌های تیزتر قرار گرفته است.

در قسمت عقب نیز تغییراتی وجود دارد، با خطوط مستقیم‌تر در فاسیای پایینی که اکنون دارای بازتاب‌دهنده‌های عمودی است. چراغ‌های عقب C شکل در مجموع کوچکتر شده‌اند، در حالی که پنجره‌های کوچک در سه‌ماهه عقب ترین با شیشه‌های بزرگتر جایگزین شده‌اند. یک گزینه‌ی جدید سقف دو رنگ نیز وجود دارد که توسط موتیف سقف شناور ایجاد شده توسط طراحی جدید ستون C برجسته شده است.

2025 GMC Terrain

2025 GMC Terrain

داخل کابین، تغییرات بسیار چشمگیرتر هستند. یک صفحه‌نمایش دیجیتال عمودی ۱۵ اینچی در مرکز داشبورد قرار دارد که با یک صفحه‌نمایش دیجیتال ۱۱ اینچی برای نمایشگر ابزار همراه شده است. این‌ها اجزای استاندارد در سراسر خط تولید ترین هستند و به عنوان نمایشگرهایی برای ارتقاء تکنولوژی قابل توجهی که شامل ۱۵ سیستم کمک‌راننده و گوگل اسیستنت می‌شود، عمل می‌کنند. گزینه‌های موجود شامل درب پشتی برقی، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، اتصال هات‌اسپات 5G و هشت دوربین بیرونی است که بیشتر از هر ترین قبلی است.

از نظر مکانیکی، ترین ۲۰۲۵ تغییر چندانی نکرده است. تنها گزینه‌ی موتور یک چهار سیلندر توربوشارژ ۱.۵ لیتری است که ۱۷۵ اسب‌بخار و ۲۰۳ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این همان مدل کنونی ترین است، اما با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جدید همراه شده است. در ابتدای عرضه، جی‌ام‌سی اعلام کرده است که ترین ۲۰۲۵ با سیستم چهار چرخ متحرک به صورت استاندارد عرضه می‌شود. سخنگوی جی‌ام‌سی تأیید کرده است که مدل با دیفرانسیل جلو در آینده معرفی خواهد شد.

فراتر از آن، هنوز اطلاعات زیادی در مورد ترین جدید در دسترس نیست. به نظر می‌رسد کمی بلندتر و پهن‌تر باشد، اما جی‌ام‌سی جزئیاتی درباره ابعاد یا هرگونه تغییر در شاسی ارائه نکرده است. اولین نسخه که تریم Elevation است، جایگزین SLE و SLT شده و در اواخر سال ۲۰۲۴ به نمایندگی‌ها می‌رسد. AT4 و Denali سال آینده به عنوان مدل‌های ۲۰۲۶ عرضه می‌شوند و امکانات بیشتر، لوکس‌تر و در AT4 ارتقاءهای بیشتری برای خارج از جاده ارائه می‌دهند.

انتظار می‌رود قیمت‌گذاری نزدیک به تاریخ عرضه ترین اعلام شود. با توجه به افزایش فناوری و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، تعجب نکنید اگر قیمت پایه به‌طور قابل توجهی بالاتر از نقطه شروع کنونی ترین که ۳۰,۰۹۵ دلار است، باشد.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *