با جستجو عبارات کلیدی کسب و کار خود می توانید موضوعات جدید برای تولید محتوا پیدا کنید. سئوی محتوا، همان فرآیند بهینه سازی محتوای نوشتاری یا بصری شما برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. این خدمات میتوانند در هر صنعتی مورد بهرهبرداری قرار گیرند. بنابراین، ساخت پرسونای مشتری به هر کسب و کاری در هر سطحی کمک میکند تا درک بهتری از نیازها، تجربیات و اهداف کاربران داشته باشد. در نظر گرفتن یک فونت مناسب برای محتوا به خوانایی آن کمک می کند. آموزش حرفه ای تولید محتوا برای چه افرادی مناسب است؟ علاوه بر عکاسان، از دیگر افرادی که میتوانند در قالب تصویر به تولید محتوا بپردازند؛ گرافیستها هستند چرا که یک گرافیست حرفه ای به واسطه ذهن خلاق خود می تواند با تصاویر بینظیر، نظر مخاطب را جلب کرده و سودآوری بالایی برای محصول داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که باعث خوانایی محتوا می شود، بالت یا عدد گذاری در محتوا می باشد. در همین محتوا نیز برای رفع خستگی شما و خوانایی مطالب از بالت و عدد گذاری استفاده کرده ایم. استفاده از تصاویر در محتوا باعث می شود کاربر بهتر متوجه موضوع شود. در این نوع محتوا نیاز به نوشتن ۱۲۰۰ کلمه یا بیشتر نیست، بلکه بیشتر توضیحات در تصاویر یا ویدئو گفته میشود و در کپشن، اطلاعات ضروری و تکمیلی درج میشود.

سبک این نوع محتوا اصولا رسمی و بیشتر اوقات هیجانی خواهد بود؛ چرا که قرار است مخاطب را به هیجان واداشته و اطلاعات خاصی در به او بدهد. تجربه مجازی 360 درجه میتواند مخاطب دیجیتال را در لذت حضور در رویدادها سهیم کند یا حس قدم زدن در یک مجتمع تجاری را به او بدهد. هربار که او روی مقاله یا ویدئویی از ما کلیک میکند، نام ما بیشتر و بیشتر در خاطرهاش حک میشود. از آنجایی که تولید محتوای بدون چهره با توجه به مزایایی که دارد -کنجکاو سازی مخاطب، کاراکتر سازی راحتتر، آزادی بیان بیشتر، عدم امکان قضاوت شخصی توسط دیگران- خیلی باب شده، تصمیم گرفتیم در این وبلاگ چندتا تا از بهترین روش های تولید محتوا بدون چهره را به شما معرفی کنیم. در تولید محتوا تلفیقی می توان از چند روش تولید محتوا همزمان استفاده کرد. به هر حال آموزش به کاربرانتان می تواند جذاب و در جذب آنها بسیار موثر باشد.

هر یک از مراحل به طور کامل برای شما شرح داده شده است. جالب است بدانید که بیل گیتس در همان سال نوشت که باید برای تولید کننده محتوا در بستر اینترنت حقوق مناسبی در نظر گرفت. بازنویسی محتوا اصول خاص خود را دارد که در مطلب بازنویسی محتوا چیست؟ به طور کلی، تولید محتوا به عنوان یک ابزار قدرتمند در دسترس شماست که میتواند به رشد کسب و کارتان و ارتقا تعامل با مخاطبان منجر شود. در صورتی که ساختار محتوای شما منظم و هدینگ گذاری شده باشد، کاربر جواب سوال خود را به راحتی پیدا می کند و دیگر نیازی به خواندن یک محتوای طولانی نخواهد داشت. همچنین تولید محتوا فقط به سایت ختم نمی شود، یکی دیگر از بسترهایی که به تولید محتوا نیاز دارد، اینستاگرام است. اگر هم محتوای صوتی یا ویدئویی است، ببینید نور و صدا خوب است. به خصوص اگر برند شناخته شده ای باشید فالوئرهایتان برای انتشار محتوایشان در صفحه شما سر و دست می شکنند.

اینفوگرافیک: اگر تمام اطلاعات در قالب در یک اینوگرافیک قرار گیرد میتواند اهمیت مطالب را برجسته کند. به کمک این نوع محتوا میتوانید اطلاعات ارزشمندی در اختیار مخاطبان قرار دهید، به بهبود آگاهی از برند و رتبهبندی وبسایت در صفحه نتایج کمک کنید. از منابع معتبر و موثق برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید. حال باید اطمینان حاصل کنید که آیا این ایدهها میتوانند در مقیاس بزرگتر برای مخاطبان بیشتر اعمال شوند. در نمایشگرهای کوچک همچون موبایل و تبلت در نظر گرفتن فضای سفید از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این روش افراد محتواهای مرتبط با موضوع خود را که به زبان دیگری نوشته شده است را ترجمه می کنند و سپس آن را به قلم خود می نویسند. تولید محتوا برای کسبوکارها یکی از اصولیترین استراتژیها در دنیای مدرن است که به شیوههای متعددی امکان بهرهبرداری از کسب و کار را میدهد. زیرا کاربران از خواندن مطالب خسته می شوند و صفحه شما را ترک می کنند.همچنین بهتر است از فونت های استاندارد برای سایت خود استفاده نمایید. افراد بیشتر وقت خود را در این شبکه ها با هدف های گوناگون می گذرانند. موارد بسیاری در خوانایی محتوا تاثیر می گذارد.

توسط argbod

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *