1
اینستاگرام در تلاشی برای جذابتر کردن پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوای کوتاه، به معرفی ویژگی جدید Trial Reels در پلتفرم خود پرداخته است. این ویژگی به طور انحصاری برای حسابهای حرفهای و سازندگان با مخاطبان بسیار زیاد در دسترس است. ویژگی Trial Reels به صاحبان اکانتهای تولید محتوا اجازه میدهد تا محتوای خودشان را با افرادی که آنها را دنبال نمیکنند، به صورت آزمایشی به اشتراک بگذارند. در ادامه همراه با ما باشید تا با نحوه استفاده از این ویژگی آشنا شوید.
ویژگی Trial Reels چیست؟
همانطور که از نام این ویژگی مشخص است، ویژگی Trial Reels به سازندگان محتوا اجازه میدهد تا ایدههای جدید را امتحان کنند بدون اینکه نگران پذیرش و واکنش مخاطبان باشند. این ریلزهای آزمایشی با افرادی به اشتراک گذاشته خواهند شد که فرد را در اینستاگرام دنبال نمیکنند. همین نیز به افراد این اجازه را میدهد تا با ایدهها، تمها و ژانرهای مختلف آزمایش کنند، آن هم مواردی که همسو با محتواهای قبلی پست شده توسط آنها نیست. از آنجایی که مخاطبان چنین محتوایی فالوورهای فرد نیستند، پس فرد میتواند بازخورد بیطرفانهای را از مخاطبان دیگر دریافت کند. اگر ریل بتواند تعاملات سالمی ایجاد کند، سازندگان میتوانند انتخاب کنند که آن را با دنبالکنندگان خودشان به اشتراک بگذارند.
ریلزهای آزمایشی ارسال شده توسط سازنده در نمایه او نشان داده نمیشوند. اینستاگرام آنها را از فیدهای فالوورهای سازنده نیز فیلتر خواهد کرد. با این حال، محتوا به طور کامل از دنبالکننده مسدود نخواهد شد. اگر شخص دیگری آن محتواها را با آنها به اشتراک بگذارد، آنها میتوانند آن را مشاهده کنند. سازندگان همیشه میتوانند ریلزهای آزمایشی را در بخش پیشنویسهای نمایه خودشان مشاهده کنند.
وقتی که یک ریلز آزمایشی پست شد، اینستاگرام ۲۴ ساعت طول میکشد تا آن را به مخاطبان جدید ارائه کند و بینشهای کلیدی را جمعآوری کند. سازنده میتواند انتخاب کند تا آن را با دنبالکنندگان خودش به اشتراک بگذارد یا خیر. گزینهای وجود دارد که اگر یک ریلز در مرحله آزمایشی اعداد خوبی به دست آورد، پس از ۷۲ ساعت به طور خودکار با دنبالکنندگان به اشتراک گذاشته خواهد شد.
نحوه استفاده از ویژگی Trial Reels در اینستاگرام چگونه است؟
مرحله ۱: اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید.
مرحله ۲: به سمت راست بکشید تا به صفحه ساخت ریل بروید.
مرحله ۳: به تب Reels بروید.
مرحله ۴: یک ریل ضبط کنید و ادیتهای ضروری را انجام بدهید.
مرحله ۵: روی گزینه Next بزنید.
مرحله ۶: موسیقی پسزمینه، استیکرها، زیرنویسها و دیگر موارد را به ریل اضافه کنید و گزینه Next را بزنید.
مرحله ۷: در صفحه به اشتراک گذاشتن، گزینه مربوط به Trial را فعال کنید.
مرحله ۸: اگر میخواهید ریل را با فالوورهای خودتان پس از مدت زمان ۷۲ ساعت به اشتراک بگذارید، روی گزینه How it works در زیر بخش Trial بزنید و گزینه Share to everyone automatically را انتخاب کنید. اگر اینستاگرام تشخیص بدهد که عملکرد ریل خوب است، آن را با فالوورهای شما به اشتراک خواهد گذاشت.
مرحله ۹: روی گزینه Share بزنید.
توجه: اگر شما گزینه اشتراک گذاری خودکار را غیر فعال کنید، شما میتوانید ریل را به صورت دستی با بقیه به اشتراک بگذارید و برای این کار نیز باید روی گزینه View trial insights در Reel viewer بزنید و گزینه Share to everyone را انتخاب کنید.
منبع gadgetbridgesource