سلبریتی ها اقشاری از جامعه هستند که به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند و زمانی که ما به آنها نگاه می کنیم انگار زمان برای آنها متوقف شده است و رد و پای پیری در صورتشان دیده نمی شود. چه کسی دوست ندارد مانند آنها جوان بماند و با گذر زمان نه تنها نشود بلکه روز به روز زیباتر شود اما آیا واقعا راز خاصی برای جوان ماندن وجود دارد؟ سلبریتی ها برای جوان نگه داشتن خود چه کارهایی را انجام دهند؟ این سوال همواره ذهن بسیاری را از جمله ما به خود مشغول کرده است و با استفاده از تحقیقات و گفته های خود افراد مشهور فهمیدیم که راز جوان ماندن آنها در اقدامات زیر خلاصه می شود.

  • لیزر اندولیفت راز جوانی سلبریتی ها است.

اندولیفت صورت را می توان اصلی ترین راز جوانی سلبریتی ها دانست. ویدیوهایی که در فضای مجازی وایرال شده است نشان می دهد که افراد مشهور برای جوان کردن پوست خود از دستگاه لیزر اندولیفت استفاده می کنند. در روش اندولیفت، فیبری بسیار نازک و ظریف به اندازه یک تار مو به لایه‌های زیرین پوست وارد می‌شود. پس از ورود به پوست، فیبر در لایه ‌های زیرین پوست حرکت داده می ‌شود. این فیبر حامل انرژی لیزر است که با نفوذ به عمق پوست، باعث تحریک تولید کلاژن و بهبود بافت‌های پوست می‌شود.

سلبریتی ها سالانه یکبار از این روش استفاده می کنند و پس از استفاده از آن پوستشان لیفت می شود، چین و چروک، خطوط اخم و خنده شان از بین می رود و تیرگی های زیر چشم خود را از محو می شود.

همچنین اگر به صورت سلبریتی های خانم دقت کرده باشید می بینید که اغلب آنها غبغب ندارند و ما احتمال می دهیم برای از بین بردن غبغب خود نیز از اندولیفت استفاده می کنند. زیرا اندولیفت علاوه بر قابلیت کلاژن سازی می تواند چربی سوزی کند و با از بین بردن چربی های زیر چانه و باعث رفع غبغب شود.

سلبریتی ها برای دستیابی به ظاهری جوان‌تر، شاداب‌تر و متناسب‌تر، اغلب به صورت و بدن خود فیلر تزریق می کنند. بیشترین نواحی که از بدن که شاهد تزریق فیلر در آنها در بین افراد مشهور هستیم شامل قسمت های زیر است.

گونه: با افزایش سن، حجم چربی گونه‌ها کاهش می ‌یابد و این ناحیه گود می ‌افتد. پزشک با استفاده از تزریق فیلر در ناحیه گونه باعث لیفت صورت و متناسب کردن چهره می شوند.

لب: بسیاری از سلبریتی ‌ها برای برجسته ‌تر کردن لب ‌ها و ایجاد لب‌ هایی خوش فرم از فیلر استفاده می‌کنند. فیلر می‌تواند حجم لب‌ها را افزایش دهد، خطوط اطراف لب را پر کند و لب‌ها را خوش فرم ‌تر کند.

ناحیه زیر چشم: با افزایش سن، ناحیه زیر چشم گود می‌افتد و حلقه ‌های سیاه ایجاد می شود. بار تزریق فیلر در این ناحیه گودی و تیرگی زیر چشم کاهش پیدا می کند.

شقیقه ها: تزریق فیلر به شقیقه‌ها می ‌تواند به پر کردن گودی‌ های این ناحیه و ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب ‌تر کمک کند.

پشت دست: با افزایش سن، پوست پشت دست‌ ها نازک شده و رگ ‌ها نمایان می ‌شوند. تزریق فیلر به پشت دست ‌های افراد مشهور باعث به پر کردن حجم از دست رفته و جوان ‌تر نشان دادن دست ‌های آنها می شود.

خطوط ماریونت: این خطوط عمیقی هستند که از گوشه ‌های دهان تا چانه امتداد دارند. تزریق فیلر می‌تواند به پر کردن این خطوط و کاهش ظاهر خستگی کمک کند.

  • آنها دکتر متخصص پوست و مو دارند.

سلبریتی ها نیز مانند ما مردم عادی هستند و ژن متفاوتی ندارند که جلوی روند پیر شدن آنها را بگیرد، اما اگر پس دلیل جوان ماندنشان چیست؟ وقتی ما خوب به صورتشان نگاه کنیم آنها حتی دهه 70 زندگی خود نیز صورت های صاف و بدون چین و چروکی دارند! این موضوع به ما نشان می دهد که آنها برای جوان نگه داشتن خود یکسری کار انجام می دهند و ما هم اگر برخی از کارها را مانند آنها انجام دهیم می توانیم در سنین بالا جوانی چهره خود را حفظ کنیم و مانند آنها به نظر برسیم.

اولین کار هوشمدانه ای که سلبریتی ها برای جوان ماندن خود انجام می دهند، این است که زیر نظر یک متخصص پوست و مو قرار می گیرند و در واقع زیبایی پوست خود را مدیون پزشک متخصص پوست خود و هنر آن هستند.

چرا برای افراد مشهور داشتن پزشک متخصص پوست مهم است؟ زیرا آنها به خوبی میدانند که که تولید کلاژن در بدن از حدود ۲۵ سالگی شروع به کاهش می‌کند. کلاژن پروتئینی است که نقش مهمی در حفظ جوانی و شادابی پوست، مو و مفاصل دارد. با افزایش سن، تولید این پروتئین حیاتی در بدن کاهش می ‌یابد که این امر منجر به بروز علائمی مانند چین و چروک، شل شدن پوست، درد مفاصل و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می‌ شود. برای حل این مشکل پزشک متخصص پوست، با استفاده از دستگاه های جوانساز پوست را وادار به تولید کلاژن و بازسازی خود  می کند و نتیجه آن می شود یک پوست بسیار زیبا!

تا این جای مطلب متوجه شدیم که راز جوان ماندن استفاده از روش های جوانساز است حالا این روش ها که سلبریتی ها از آن استفاده می کنند، کدام است؟ در ادامه همین مطلب به شما می گوییم.

  • با تزریق بوتاکس سن خود را پایین می آورند.

در دنیای پررقابت هالیوود و سایر صنایع سرگرمی، حفظ ظاهری جوان و جذاب از اهمیت بالایی برخوردار است. بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش ‌های زیبایی است که بسیاری از سلبریتی‌ ها برای حفظ جوانی و شادابی پوست خود از آن استفاده می‌کنند. این سم بوتولینوم نوع A با فلج کردن موقت عضلات، باعث کاهش چین و چروک‌ها و خطوط ریز صورت می‌شود.

  • از لیزر الکساندرایت دوئتو اندیاگ استفاده می کنند.

اگر به بدن بازیگران هالیوود دقت کرده باشید می بینید که هیچ تار مویی در بدن آنها وجود ندارد. در حالی ما مردم عادی زمانی که برای لیزر موهای زائد مراجعه می کنیم، اغلب با این حرف اپراتورهای لیزر مواجه می شویم که لیزر نمی تواند موهای نازک شما را از بین ببرد و ما آنها را لیزر نمی کنیم! پس از اگر لیزر موهای نازک را از بین نمی برد پس چرا سبلریتی ها یک تار موی نازک هم در بدن خود ندارند؟!

پس از تحقیقاتی که ما انجام دادیم متوجه شدیم که آنها موهای خود را با استفاده لیزر موهای زائد الکساندرایت دوئتو اندیاگ از بین می برند. این دستگاه لیزر به طور همزمان طول موج اندیاگ و الکس تولید می کند کاری که دستگاه دیگر لیزر موهای زائد نمی توانند انجام دهند. این دستگاه لیزر توانایی از بین بردن هر تار مویی نازک، ضخیم مشکی، رنگی و بور را دارد و همه افراد با هر رنگ پوستی سفید، سبزه و برنزه شده می توانند از آن استفاده کنند.

  • بلفاروپلاستی پای ثابت کارهای سبلریتی ها است

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی دیگر از رایج ‌ترین عمل ‌های زیبایی در بین افراد مشهور است که بسیاری از سلبریتی‌ها برای جوان‌تر نشان دادن چهره خود به آن روی می‌آورند. با افزایش سن، پوست اطراف چشم شل شده و چربی اضافی در این ناحیه تجمع پیدا می ‌کند که منجر به ایجاد پف زیر چشم، افتادگی پلک بالا و ظاهر خسته و پیر می‌شود. بلفاروپلاستی با برداشتن پوست اضافی، چربی و سفت کردن عضلات پلک، به بهبود ظاهر چشم ‌ها و جوان‌سازی چهره کمک می‌کند.

سلبریتی ها در کنار درمان های تخصصی کارهای دیگری نیز برای حفظ جوانی و شادابی پوست خود انجام می دهند و آن داشتن یک سبک زندگی سالم است البته نه همه سلبریتی ها آنهایی که به خود و ظاهر خود اهمیت می دهند!

  • افراد مشهور ورزش کردن را پشت گوش نمی اندازند.

ورزش از مهم ترین بخش های روتین زندگی افراد مشهور و دلیل تناسب اندام آنها است. انجام ورزش و تمرینات بدنی علاوه بر  جوان نگه داشتن ظاهر و پوست از پیر شدن اندام های داخلی بدن جلوگیری می کند و بدن را سلامت نگه می دارد برای همین است که خوانندها و بازیگران هالیوود در سنین بالا نیز پر انرژی و سرحال هستند. ورزش هایی که آنها انجام می دهند شامل تمرینات هوازی مانند دویدن، شنا و پیاده روی همچنین یوگا و پیلاتس است این ورزش ها به افزایش گردش خون، بهبود انعطاف پذیری، تقویت عضلات و کاهش استرس کمک می کنند که همگی برای سلامت پوست مفید هستند.

  • افراد مشهور همیشه یک کرم ضد آفتاب در کیف خود دارند.

نور خورشید را می توانیم دشمن جوانی پوست بدانیم. زمانی که اشعه های خورشید با پوست تماس پیدا می کنند، کلاژن های پوستی را از بین می برند و باعث چین و چروک و لک های پوستی می شوند. کرم ضد آفتاب با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست، مانع از نفوذ مستقیم این اشعه‌ ها به لایه ‌های عمقی پوست می‌شود و از آسیب آن‌ ها جلوگیری می ‌کند.

  • از رتینول تراپی و محصولات جوانساز استفاده می کنند.

رتینول تراپی یکی از روش ‌های محبوب و موثر در مراقبت از پوست است که در آن از مشتقات ویتامین A استفاده می‌ شود. رتینول یک ترکیب فعال است که به دلیل خواص آنتی ‌اکسیدانی قوی و تحریک تولید کلاژن، در درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله چین و چروک، لک، آکنه و منافذ باز پوست موثر است. این ماده با نفوذ به لایه‌ های عمقی پوست، فرآیندهای سلولی را تحریک کرده و باعث ایجاد تغییرات مثبت در پوست می ‌شود.

ماده جوانساز دیگر ویتامین سی است. ویتامین سی به عنوان یکی از قدرتمندترین آنتی‌اکسیدان ‌ها شناخته می ‌شود و نقش بسیار مهمی در جوان‌سازی پوست ایفا می ‌کند. رادیکال‌ های آزاد مولکول‌ های ناپایداری هستند که به سلول‌ های پوست آسیب می ‌رسانند و باعث پیری زودرس می ‌شوند. ویتامین سی با خنثی‌ سازی این رادیکال‌ ها، از پوست در برابر آسیب محافظت می‌کند.

پپتیدها ها نیز خاصیت جوانسازی دارند، آنها زنجیره‌های کوتاهی از آمینواسیدها هستند که نقش حیاتی در بسیاری از فرایندهای بیولوژیکی بدن، از جمله جوان‌ سازی پوست ایفا می‌ کنند.

  • روز و شب پوست خود را آبرسانی می کنند.

پوستی که خشک و دهیدارته باشد مستعد انواع مشکلات پوستی مانند چین و چرک و کدری پوست است. زمانی که پوست به خوبی آبرسانی می شود، شاداب تر به نظر می رسد. سلبریتی ها با استفاده از سرم ‌های آبرسان مانند سرم هیالورونیک اسید، استفاده از کرم ‌های مرطوب‌کننده و ماسک‌ های صورت آبرسان این کار را انجام می دهند. از دیگر کارهایی که افراد مشهور برای آبرسانی عمیق پوست خود انجام می دهند تزریق مزوژل های آبرسان مانند پروفایلو و جالپرو است.

منبع: کلینیک زیبایی و لیزر درمانی دکتر میر احد موسوی در غرب تهران

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و فوت و فن هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *