شب گذشته، کمپانی‌های دی سی و برادران وارنر اعلام کردند که فیلم Dynamic Duo را بر اساس شخصیت‌های «رد هود» و «نایت وینگ» خواهد ساخت.

این فیلم، نخستین همکاری مشترک بین کمپانی‌های دی‌سی و استودیوی WBPA به رهبری «بیل دماشکه» خواهد بود. فیلم داینامیک دو که فیلمنامه‌اش توسط «متیو آلدریچ» نوشته شده، در یک استودیوی انیمیشن جدید به نام سوای‌باکس مستقر در نیواورلئان تولید می‌شود.

بهترین مبارزان در خانواده بتمن


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


توسعه فیلم Dynamic Duo توسط دی سی

«آرتور مینتز» و «ترزا اندرسون» که خالقان این استودیو هستند، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. داستان این فیلم به روزهای اولیه شخصیت دیک گریسون و جیسون تاد که به ربات‌ها معروف هستند، می‌پردازد.

بهترین کمیک های نایت وینگ

داستان این فیلم، با دنیای فیلم‌های بتمن «مت ریوز» و سریال پنگوئن مربوط نیست. استودیوی سوای‌باکس از فناوری‌ای به نام انیمیشن مومو استفاده می‌کند که ترکیبی از انیمیشن CGI، عناصر عملی استاپ موشن و اجراهای زنده در است.

فیلم Dynamic Duo

این خبر در پی موفقیت سریال پنگوئن (The Penguin) از استودیوی دی سی که از شبکه HBO و سرویس استریم Max منتشر شده است. همچنین «جیمز گان» و «پیتر سفران» مدیرعاملان استودیوی دی‌سی، به‌عنوان تهیه‌کنندگان داینامیک دو فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت پروژه Dynamic Duo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *