جان اشتون بازیگر معروف سریال بوریلی هیلز کاپ و فیلم Beverly Hills Cop، در سن 76 سالگی به دلیل بیماری سرطان درگذشت.

«جان اشتون» بازیگر مشهور آمریکایی که بیشتر به خاطر نقش «جان تگارت» در فیلم بوریلی هیلز کاپ و دنباله‌های آن شناخته می‌شود، روز پنج‌شنبه در سن 76 سالگی در «فورت کالینز»، «کلرادو» درگذشت. مدیر او «آلن سمرز»، به هالیوود ریپورتر گفت که این بازیگر بعد از یک نبرد کوتاه با بیماری سرطان از دنیا رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جان اشتون بازیگر سری فیلم Beverly Hills Cop درگذشت

در بیانیه‌ای که به «دیلی‌میل» ارسال شده آمده است:

«جان» یک شوهر، برادر، پدر و پدربزرگ دوست‌داشتنی بود که همه کسانی که او را می‌شناختند، او را بسیار از دست خواهند داد. او میراثی از عشق، فداکاری و خدمت به جا گذاشت که همیشه در یاد خانواده‌اش، از جمله همسر، فرزندان و نوه‌ها، به یاد خواهد ماند.

«اشتون» در سال 1984 در فیلم بوریلی هیلز کاپ در کنار «ادی مرفی» و قاضی رینولد نقش «کارآگاه سرهنگ تگارت» را ایفا کرد. اخیراً، او به عنوان تگارت، این بار در مقام رئیس پلیس، در فیلم جدید «نتفلیکس» با عنوان بوریلی هیلز کاپ: آکسل اف که در سال 2024 منتشر شد، بازگشت.

جان اشتون

«قاضی رینولد» همبازی «جان» در بوریلی هیلز کاپ، با انتشار توییتی به او ادای احترام کرد و نوشت:

جان در شب پنج‌شنبه به نظر می‌رسید در خواب است؛ اما یانکی‌ها بازی را بردند. او چهل سال خنده و شادی را برای ما به ارمغان آورد. «جان» واقعاً زندگی‌اش را زندگی کرد. برادر من، شریک من، سرهنگ من، دوستت دارم.

«اشتون» در طول بیش از 50 سال فعالیت هنری خود در تلویزیون و سینما، در فیلم‌هایی چون میانه شب (1988)، لیتل بیگ لیگ (1994)، و گن بیبی گن (2007) و همچنین در سریال‌های معروفی چون کلمبو، ام‌اَش و دالاس به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی درگذشت جان اشتون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *