ورود شتاب‌زده محتوای «جنگ ۱۲‌روزه» به برنامه درسی، بار دیگر تناقضی آشنا را در آموزش‌وپرورش آشکار کرد: نهاد کُند در انجام وعده‌های بنیادین، اما عجیب‌وغریب چابک در اجرای پروژه‌های نمایشی. این‌ بار نیز به‌جای تکیه بر پژوهش، زمان و کار کارشناسی، تصمیمی فوری اتخاذ شد که نه‌تنها حساسیت‌های موضوع را نادیده گرفت، بلکه عمق فاصله دستگاه تعلیم‌ و تربیت با نسل امروز را دوباره یادآور شد و نتیجه آن شد که این کتاب و محتوای تهیه‌شده، دستمایه نقد فضای مجازی قرار گرفت.






source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *