با نگاهی از بیرون به گوشی Samsung Galaxy Z Flip 6، به نظر می‌رسد که تنها تغییر عمده نسبت به نسل قبلی این گوشی، حاشیه‌های رنگی دوربین باشد. این یک به‌روزرسانی بسیار جزئی است، خصوصاً در مقایسه با بزرگترین رقیب گلکسی یعنی +Motorola Razr. با این حال، تغییرات واقعی از سخت‌افزار و نرم‌افزار، از چیپست گرفته تا برخی ویژگی‌های جدید فریبنده صورت گرفتند. در ادامه همراه با ما باشید تا با ویژگی‌های این گوشی آشنا شوید که در سایر گوشی‌های تاشو وجود ندارند.

۱. حالت مترجم

همانند آخرین نسل از گوشی‌های سامسونگ گلکسی زد فلیپ، گوشی Galaxy Z Flip 6 تمام مربوط به Flex Window است، این همان چیزی است که سامسونگ آن را صفحه نمایش AMOLED بیرونی می‌‌نامد که می‌تواند برای ویجت‌ها، ویژگی‌ها و موارد دیگر استفاده شود.

یکی از ابزارهایی که در حال حاضر انحصاری Galaxy Z Flip 6 است، حالت مترجم است که برای کمک به دو نفر طراحی شده که به یک زبان صحبت نمی‌کنند و کاری می‌کنند تا این دو نفر بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در صفحه اصلی، متن به زبانی به نمایش داده می‌شود که با آن آشنا هستید و این در حالی است که فرد مقابل می‌تواند متن را به زبان خودش روی صفحه ببیند.

۲. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

گوشی‌های فلیپ از لحاظ تاریخی دارای سیستم‌های دوربین بدتری نسبت به همتایان پرچم‌دار خودشان هستند اما این در حال تغییر است. گوشی Galaxy Z Flip 6 جدید دارای سیستم دوربین بهبود یافته‌ای است که با گلسی اس ۲۴ پلاس مطابقت دارد. این لنز همراه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و جدای از تصاویر با کیفیت بالاتر، این لنز جدید زوم بهبود یافته را نیز به ارمغان می‌آورد. با سنسور کراپ، شما می‌توانید تصاویر را با زوم اپتیکال ۲ برابری با استفاده از این دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عکس بگیرید.

۳. می‌توانید چندین ویجت روی صفحه داشته باشید

برای اجرای همه برنامه‌هایی که می‌خواهید روی صفحه نمایش اصلی داشته باشید، شما همچنان به برنامه Good Lock در گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ نیاز دارید. با این حال، ممکن است نیازی به این کار نداشته باشید چراکه پنجره Flex Window ویجت‌های بیشتری بیش از همیشه دارد و اکنون می‌توانید صفحاتی با ویجت‌های متعدد ایجاد کنید. گوشی‌های قدیمی‌تر Galaxy Z Flip دارای صفحه نمایش‌هایی بودند که تنها می‌توانستند یک ویجت را در یک زمان نشان بدهد اما این گوشی جدید می‌تواند انواع ویجت‌ها را درون خودش جای بدهد.

۴. باتری بزرگ، تراشه جدید و سیستم خنک‌کننده بهتر

به طور معمول تأکید زیادی روی برجستگی‌های مشخصات محصول نداریم اما ارتقاهای داخلی گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ مهم هستند. برای شروع، این گوشی از پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 بهره می‌برد که به طور خاص به گوشی کمک می‌کند تا وظایف هوش مصنوعی را به لطف پردازنده سریع NPU انجام بدهد. برای اولین بار، یک محفظه بخار در داخل Galaxy Z Flip 6 نیز وجود دارد که به این گوشی پرچم‌دار و تاشو کمک می‌کند تا خنک‌تر از گوشی‌های نسل قبلی باشد. ظرفیت باتری این محصول نیز به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است.

۵. زوم خودکار

در نهایت نیز ویژگی Auto Zoom وجود دارد که یک ویژگی جدید در گوشی Galaxy Z Flip 6 است. این یک ویژگی اضافه شده به FlexCam است و زمانی که شما از Flex Window برای استفاده از تلفن خود به‌عنوان سه پایه استفاده کنید، سامسونگ این ویژگی را فرا می‌خواند. وقتی که Auto Zoom فعال می‌شود، زوم خودکار با بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی به طور خودکار شما را در داخل کادر نگه می‌دارد و می‌تواند تنظیمات سریع انجام بدهد یا بین دوربین اصلی و فوق عریض در حال حرکت جابه‌جا شود.

منبع androidpolice

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *