اخیراً تریلر فیلم Cellar Door (درب سرداب) که درجه سنی بزرگسال دریافت کرده است، منتشر شد و همچنین تاریخ اکران آن نیز اعلام گردید.

این فیلم داستان زوجی را دنبال می‌کند که از زندگی شهری به حومه شهر پورتلند، اورگان، به امید شروعی تازه نقل مکان خواهند کرد. وقتی غریبه‌ای به آن‌ها یک خانه لوکس را به‌صورت رایگان پیشنهاد می‌دهد، «جان» و «سِرا» نمی‌توانند شانس خود را باور کنند، اما تنها یک شرط غیرقابل‌مذاکره وجود دارد؛ درب زیرزمین هرگز نباید باز شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Cellar Door

در این فیلم «اسکات اسپیدمن» و «جوردانا بروستر» نقش‌های اصلی «جان» و «سِرا» را ایفا می‌کنند و «لورنس فیشبرن»، «کریس کانر»، «کتی اوگرادی» و «رندی شان شولمن» نیز دیگر بازیگران اصلی هستند. «اسکات اسپیدمن» به‌خاطر بازی در فیلم‌های The Strangers و Grey’s Anatomy و Underworld شناخته می‌شود، در حالی که «جوردانا بروستر» از بازیگران سری فیلم‌های The Fast and the Furious (سریع و خشن) است.

تریلر فیلم درب سرداب را مشاهده کنید:

تریلر Cellar Door با صحنه‌ای شروع می‌شود که «جان» به «سِرا» قول می‌دهد آن‌ها خانه‌ای عالی پیدا خواهند کرد و زندگی رویایی‌شان را خواهند داشت. آن‌ها توسط شخصیت «لورنس فیشبرن»، «امِت»، به ملک بزرگ او معرفی می‌شوند.

در حالی که از سخاوت او و شرط عجیبش گیج شده‌اند، اما این فرصت بی‌نظیر را می‌پذیرند. با ادامه تریلر، لحن فیلم از شاد و دل‌انگیز به اضطراب‌آور تغییر می‌کند و آنچه ممکن است در زیرزمین نهفته باشد، بر ذهن «جان» و «سِرا» سنگینی خواهد کرد.

پوستر فیلم Cellar Door را مشاهده کنید:

تریلر فیلم Cellar Door
پوستر Cellar Door

فیلم سینمایی Cellar Door از تاریخ 1 نوامبر 2024 (11 آبان 1403) در سینماها، به‌صورت دیجیتال و در پلتفرم‌های پخش در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Cellar Door چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *