سرویس Push Notification 📢 نوتیفیکیشن هایی را از طرف وب سایت یا اپلیکیشن روی دسکتاپ یا گوشی کاربران نشان می دهد.

این سرویس با نمایش یک پیام به همراه تصویر به بهبود مارکتینگ کسب و کارها کمک می کند. در این مطلب از انزل وب، به معرفی بهترین سرویس های ارسال پوش نوتیفیکیشن ایرانی خواهیم پرداخت.

معرفی ۵ تا از بهترین پوش نوتیفیکیشن رایگان ایرانی

Best Free Push Notification Services for Iranian

پوش نوتیفیکیشن یک استراتژی نسبتا تازه است که به کسب و کارها کمک می کند تا کاربران به اپلیکیشن یا وب سایت آنها که به تازگی آن را باز کرده اند، دوباره سر بزنند. همچنین این نوتیفیکیشن ها یک ابزار مناسب برای تبلیغات و معرفی آخرین محصولات و اخبار هستند. این سرویس می تواند هم برای وبسایت ها و هم اپلیکیشن ها روی دسکتاپ و گوشی مورد استفاده قرار بگیرد. ویژگی کاربر پسند این سرویس این است که کاربر می تواند نوتیفیکیشن را به راحتی غیرفعال کند. نام ۵ تا از بهترین سرویس های پوش نوتیفیکیشن ایرانی در زیر آمده است:

  • سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا
  • سرویس پوش نوتیفیکیشن سایت تیزپوش
  • سرویس پوش نوتیفیکیشن پوشه
  • سرویس پوش نوتیفیکیشن چابک
  • سرویس پوش نوتیفیکیشن دارت ادز

در ادامه به معرفی بیشتر ۵ تا از بهترین سرویس های نوتیفیکیشن ایرانی می پردازیم، اما پیش از آن در جدول زیر می توانید معرفی کوتاهی از این سرویس ها را مشاهده کنید:

نام ویژگی ها راه تماس
نجوا پلن رایگان با سرعت محدود، مناسب سایت و اپلیکیشن، ارسال نامحدود ۰۲۱۹۱۰۹۱۷۳۲
تیزپوش بدون محدودیت در زمان ارسال، محدودیت ۵۰ هزار کاربر، فقط برای ۱ وبسایت، ۲ پوش در روز ۰۳۱۳۲۶۷۲۹۰۶

ایمیل

پوشه یک ماه رایگان، بر مبنای موقعیت جغرافیایی، مناسب سایت و اپلیکیشن ۰۲۱۹۱۰۹۰۹۸۵

ایمیل

چابک نداشتن پلن رایگان، اپلیکیشن و وبسایت، گروه بندی پیشرفته و هوشمند، ارتباط حتی با اینترنت ۲G ۰۲۱۸۹۶۷۱۹۱۹
دارت ادز نداشتن پلن رایگان، مناسب وبسایت، بر مبنای موقعیت جغرافیایی و نوع دستگاه، شرایط مختلف پرداخت ۰۲۱۲۲۹۰۰۳۳۶

۰۹۹۴۵۱۵۵۵۷۴

۱- سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا

شرکت نجوا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ در بازار تبلیغات آنلاین آغاز کرده است. سرویس ارسال اعلان (Push Notification)، سرویس ایمیل مارکتینگ و سرویس SMS مارکتینگ، سه محصول اصلی نجوا در حال حاضر هستند. از ویژگی های مثبت این پوش نوتیفیکیشن سرویس می توان به داشتن پلن رایگان با قابلیت ارسال نامحدود پوش نوتیفیکیشن اشاره کرد.

سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا

علاوه بر این پلن رایگان این سرویس برای اپلیکیشن و وبسایت در دسترس است. همچنین قابلیت ارسال نوتیفیکیشن برنامه ریزی شده و دوره ای از دیگر قابلیت نسخه رایگان سرویس نجوا هستند. نکته منفی نسخه رایگان این سرویس محدود بودن سرعت ارسال نوتیفیکیشن آن است. تعرفه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن این سرویس ایرانی در پلن های پایه و پیشرفته به ترتیب از ۱.۸ میلیون تومان و ۳.۳۷۵ میلیون تومان آغاز می شود.

ویژگی ها

  • ارسال نامحدود پوش نوتیفیکیشن
  • اپلیکیشن و وبسایت
  • نوتیفیکیشن برنامه ریزی شده و دوره ای

معایب

  • محدود بودن سرعت ارسال نوتیفیکیشن

۲- سرویس پوش نوتیفیکیشن سایت تیزپوش

تیزپوش دیگر سرویسی است که شما معرفی می کنیم و به طور اختصاصی پوش نوتیفیکیشن وب را انجام می دهد. از ویژگی های مثبت پکیج رایگان تیزپوش می توان به نداشتن محدودیت در زمان ارسال اشاره کرد. پکیج های استاندارد و پیشرفته این سرویس با قیمت های ۱.۹ میلیون تومان و ۴.۹۹ میلیون تومان ماهیانه معرفی شده و قرار است به زودی در دسترس کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار بگیرند.

سرویس پوش نوتیفیکیشن سایت تیزپوش

از نکات منفی پکیج رایگان تیزپوش علاوه بر محدودیت ۵۰ هزار کاربر می توان به عدم ارسال زمان بندی شده و موضوعی و همچنین محدودیت ۲ پوش روزانه و استفاده از آن تنها برای ۱ وبسایت اشاره کرد.

ویژگی ها

  • نداشتن محدودیت در زمان ارسال

معایب

  • محدودیت ۵۰ هزار کاربر
  • دم ارسال زمان بندی شده و موضوعی
  • محدودیت ۲ پوش روزانه
  • محدودیت ۱ وبسایت

۳- سرویس پوش نوتیفیکیشن پوشه

پوشه یک سرویس ارسال خودکار پیام به مشتریان برای وب و موبایل است و کسب و‌ کارها با استفاده از سرویس پوشه و با ارسال خودکار پیام، می توانند مشتریان فعالشان را حفظ کنند. این سرویس پلن رایگان جداگانه ندارد اما یک نسخه یک ماهه رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد و همچنین نمونه پوش نوتیفیکیشن و امکاناتی که دارد را نیز عرضه می کند تا پس از یک ماه در صورتی که رضایت داشتید، پلن پایه ۵ میلیون تومان ماهیانه برای کسب و کارهای کوچک را خریداری کنید.

سرویس پوش نوتیفیکیشن پوشه

همچنین طرح سفارشی این سرویس که مناسب شرکت های بزرگ با اهداف سازمانی است، هزینه قطعی و مشخصی ندارد و باید با این مجموعه تماس بگیرید. از ویژگی های مثبت این سرویس می توان به ارسال پوش نوتیفیکیشن بر اساس موقعیت جغرافیایی اشاره کرد.

ویژگی ها

  • اپلیکیشن و وبسایت
  • پوش نوتیفیکیشن بر مبنای موقعیت

معایب

  • نسخه رایگان یک ماهه

۴- سرویس پوش نوتیفیکیشن چابک

سرویس پوش نوتیفیکیشن چابک با استفاده از اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می کند که حتی با رشد تعداد کاربران خود همچنان تعامل یک به یک با آنها را حفظ کنید. این سرویس به طور کلی رایگان نیست و ۴ پلن استارتاپی، رشد، اختصاصی و سازمانی را عرضه می کند. از ویژگی های این سرویس می توان به انتخاب هوشمند مخاطب اشاره کرد. گروه بندی پیشرفته چابک به شما امکان می دهد تا تعیین کنید به کدام دسته از کاربران خود پیام دهید.

سرویس پوش نوتیفیکیشن چابک

از دیگر ویژگی های این سرویس این است که به گونه ای طراحی شده‌ که حتی کاربران متصل به شبکه های اینترنتی ضعیف مانند ۲G نیز به راحتی و به طور آنی بتوانند تبادل پیام را داشته باشند. این سرویس هم برای وب و هم اپلیکیشن در دسترس است و می توانید پیش از خرید دموی آن را مشاهده کنید.

ویژگی ها

  • اپلیکیشن و وبسایت
  • پوش نوتیفیکیشن با گروه بندی پیشرفته و هوشمند
  • امکان برقراری ارتباط حتی با اینترنت ۲G
  • تنوع پلن مناسب برای کسب و کارهای با اندازه های متفاوت

معایب

  • نداشتن پلن رایگان

۵- سرویس پوش نوتیفیکیشن دارت ادز

آخرین سرویسی که معرفی می کنیم پوش نوتیفیکیشن دارت ادز است که به طور اختصاصی روی وبسایت، چه روی گوشی و چه دسکتاپ کار می کند. این سرویس هم مانند چابک پلن رایگان ندارد. از ویژگی های این سرویس می توان ارسال نوتیفیکیشن بر مبنای لوکیشن اشاره کرد.

سرویس پوش نوتیفیکیشن دارت ادز

از دیگر ویژگی های سرویس دارت ادز می توان به امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن بر اساس جنسیت و همچنین مدل دستگاه مخاطب اشاره کرد. هزینه خرید این سرویس را همچنان می توان به شکل های مختلف مانند پرداخت به ازای نصب، هر مشتری، نمایش و… پرداخت کرد.

ویژگی ها

  • شیوه های مختلف پرداخت هزینه مانند به ازای نصب، هر مشتری، نمایش و…
  • پوش نوتیفیکیشن بر مبنای موقعیت، جنسیت و مدل دستگاه

معایب

  • نداشتن پلن رایگان

سوالات متداول

پوش نوتیفیکیشن چیست؟

پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) یک پیام است که به طور مستقیم از سوی یک اپلیکیشن یا سایت به عنوان یک اعلان به دستگاه کاربر ارسال می شود، حتی اگر اپلیکیشن یا مرورگر فعال نباشد. این نوع نوتیفیکیشن ها در دستگاه‌های موبایل و دسکتاپ استفاده می شوند و به کاربر اطلاع می دهند که یک رویداد خاص رخ داده است، مثل دریافت پیام جدید، بروزرسانی اپلیکیشن، یا اخبار فوری.

کدام سرویس ها رایگان هستند؟

سرویس های نجوا و تیزپوش پلن رایگان دارند. سرویس پوشه با وجود اینکه پلن رایگان ندارد اما می توان برای یک ماه از آن رایگان استفاده کرد.

کدام سرویس مناسب سایت های کوچک است؟

هر 5 سرویس پلن جداگانه ای برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارند.

کدام سرویس ارزان تر است؟

سرویس نجوا پلن پایه خود را از قیمت 1.8 میلیون تومان آغاز کرده است، بنابراین می توان گفت ارزان تر است. با این حال پکیج استاندارد تیزکوش به طور ثابت به قیمت 1.9 میلیون تومان عرضه می شود.

کدام سرویس مناسب برنامه های موبایل است؟

سرویس های نجوا و پوشه برای اپلیکیشن های موبایلی مناسب اند.

کدام سرویس مناسب سرویس های تجاری بزرگ است؟

هر 5 سرویس پلنی برای سرویس های تجاری بزرگ دارند که بسته به نیاز و هزینه آنها می توانید بین آنها انتخاب کنید.

جمع بندی

ارسال نوتیفیکیشن در مرورگر و همچنین گوشی کمک می کند تا آخرین اخبار و تغییرات را به سادگی در اختیار مشتریان قرار بگیرند. از سرویس های شناخته شده پوش نوتیفیکیشن ایرانی که پلن رایگان نیز دارد می توان به نجوا اشاره کرد که برای اپلیکیشن و وبسایت مناسب است و بهترین گزینه از میان سایرین است. همچنین سرویس پوشه نیز یک نسخه رایگان یک ماهه برای اپلیکیشن و وبسایت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. چابک نیز دیگر سرویسی است که نسخه رایگانی ندارد و پلن های مختلفی بر اساس اندازه کسب و کارها عرضه می کند.

سرویس دیگری که به طور اختصاصی روی پوش نوتیفیکیشن وب سایت روی دسکتاپ و گوشی کار می کند، تیزپوش است که پلن رایگانی نیز به مشتریان خود عرضه می کند. همچنین سرویس پولی دارت ادز نیز به طور اختصاصی روی پوش نوتیفیکیشن وبسایت کار می کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

با فشردن یک دکمه مانند پوش نوتیفیکیشن بفرست، می توانید پیامی تبلیغاتی یا خبری برای هزاران و حتی میلیون ها مشتری خود بفرستید. شما چه سرویس پوش نوتیفیکیشن ایرانی کارآمد دیگری می شناسید که پلن رایگان داشته باشد؟ نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *