لایو اکشن انیمه 5 Centimeters per Second اثر ماکوتو شینکای، پس از نزدیک به دو دهه از اولین نمایش خود در سال 2007 ساخته خواهد شد.

این شاهکار اولیه «شینکای» که به‌خاطر داستان‌پردازی احساسی و جلوه‌های بصری نفس‌گیر خود شناخته شده، هفده سال پیش با طرفداران زیادی ارتباط برقرار کرد و اکنون نسخه لایو اکشن این فیلم در حال آماده‌سازی است تا نسل جدیدی را با داستان عاشقانه و پر از فاصله‌ای که در آن روایت می‌شود، آشنا کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لایو اکشن انیمه 5 Centimeters per Second

با توجه به افزایش محبوبیت بازسازی‌های لایو اکشن هم در هالیوود و هم در ژاپن (به‌عنوان مثال، موفقیت اخیر لایو اکشن سریال وان پیس و شایعات درباره نسخه لایو اکشن ناروتو)، تنها مسئله زمان بود که یکی از آثار «شینکای» نیز مورد بازسازی زنده قرار بگیرد.

در یک خبر مهم درباره بازیگران، «هوکوتو ماتسومورا»، عضو گروه پسرانه محبوب SixTONES، برای ایفای نقش اصلی «تاکاکی تونو» انتخاب شده است. «ماتسومورا» قبلاً به‌عنوان صداپیشه شخصیت «سوتا موناکاتا» در فیلم موفق «شینکای» به نام سوزومه (2022) حضور داشته، اما این اولین تجربه او در نقش اصلی یک فیلم لایو اکشن است.

لایو اکشن انیمه 5 Centimeters per Second

پشت دوربین، کارگردانی فیلم بر عهده «یوشیوکی اوکویاما»، یکی از استعدادهای درخشان سینمای ژاپن خواهد بود و فیلمنامه را «آیاکو سوزوکی» نوشته است. «اوکویاما» ابراز کرده که ارتباط شخصی زیادی با این پروژه دارد و به اهمیت نمادین کارگردانی این فیلم در همان سنی که «شینکای» در زمان ساخت نسخه اصلی داشت، اشاره کرده است. استودیوی «Spoon» مسئول تولید فیلم خواهد بود و توزیع آن از طریق «TOHO» انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خبر ساخت لایو اکشن انیمه 5 Centimeters per Second چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *