امروزه ایمپلنت ها توسط بسیاری از کشورهای دنیا تولید می شود و ایران نیز یکی از آن کشورهاست که به تکنولوژی و فناوری تولید ایمپلنت دست پیدا کرده و ایمپلنت های ایرانی از مزیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار هستند.  ایمپلنت ایرانی برند DPI  یکی از برندهای معتبر ایمپلنت های ایرانی در بازار است که توسط شرکت پارس سمن طب در بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می شود. البته برندهای ایرانی متفاوتی از ایمپلنت وجود دارد که ایمپلنت ایرانی برند DPI  یکی از آن هاست. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی معرفی ایمپلنت ایرانی برند DPI  بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ایمپلنت راه حلی موثر برای دندان های از دست رفته:

پیش از آن که به معرفی ایمپلنت ایرانی با برند DPI  بپردازیم، باید اشاره کنیم که ایمپلنت دندان، یک راه حل بسیار مطمئن و دائمی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته می باشد. البته هزینه انجام این کار نسبت به سایر روش ها بالاتر است. اما باید در نظر داشت که طول عمر ایمپلنت دندان 20 سال بوده و هیچ روش دیگری، از این طول عمر برخوردار نمی باشد. به دلیل قیمت بالای ایمپلنت دندان، شرکت های بسیاری به تولید ایمپلنت های داخلی پرداخته اند که البته هزینه آن مقرون به صرفه تر از نمونه های خارجی می باشد. یکی از این برندها، ایمپلنت ایرانی برند DPI   می باشد که امروزه در بازار به عنوان یکی از برترین برندهای ایمپلنت ساخت ایران شناخته می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این برند میتوانید به وب سایت پارس سمن طب به آدرس parssamanteb.com مراجعه نمایید.

ایمپلنت ایرانی:

همان گونه که در بخش های قبل نیز اشاره کرده ایم، امروزه ایمپلنت های ایرانی با برندهای متعددی به بازار ارائه شده اند. اما تمامی آن ها دارای کیفیت مناسب نبوده و نسبت به انواع ایمپلنت خارجی تفاوت هایی دارند. در خصوص افزایش کیفیت قطعات ایمپلنت، کارخانه و تجهیزان آن برای تولید ایمپلنت ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما باید بدانید که تاریخچه تولید ایمپلنت های ایرانی بدین صورت است که از سابقه بسیار طولانی برخوردار نمی باشند، با این حال ایمپلنت های تولید شده توسط این کارخانه ها، کیفیت مطلوبی دارد. یکی از با کیفیت ترین انواع ایمپلنت ایرانی، ایمپلنت ایرانی برند DPI  می باشد. نکته بسیار مهمی که باید در این خصوص بدانید، این است که شما از تمام ایمپلنت های ایرانی، نمی توانید انتظار کیفیت بسیار بالای ایمپلنت های خارجی را داشته باشید، اما با توجه به قیمتی که ایمپلنت های ساخت ایران دارند از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار هستند.

شایان ذکر است که اگر به دنبال خرید و تهیه انواع ایمپلنت های ایرانی مانند ایمپلنت ایرانی برند DPI  هستید، بهتر است که این تجهیزات و قطعات را از کارخانه تولید کننده خریداری کنید تا نسبت به کیفیت و رعایت استانداردهای ساخت ایمپلنت، اطمینان حاصل فرمایید. از جمله موارد مهمی که باید درباره ایمپلنت ایرانی بدانید، به صورت زیر است:

  • ایمپلنت های تیتانیوم ایرانی در گریدهای مختلفی طراحی و تولید شده و همچنین به بازار عرضه شده اند.
  • اتصالات ایمپلنت های تیتانیوم ایرانی نیز به شکل شش ضلعی و هشت ضلعی طراحی شده است.  
  • انواع ایمپلنت ایرانی فعال در بازارهای ایران مانند ایمپلنت ایرانی برند  DPI گواهینامه تایید کیفیت را از سازمان استاندارد پزشکی ایران دریافت کرده اند.
  • ایمپلنت ایرانی برند DPI مورد تایید سازمان های بین المللی می باشد، بنابراین اگر قصد خرید و تهیه ایمپلنت های ایرانی را دارید، به شما توصیه می کنیم که به سراغ برند DPI بروید.

ایمپلنت ایرانی برند DPI

یکی از برندهای معتبر ایرانی در خصوص تولید انواع ایمپلنت، ایمپلنت ایرانی برند DPI  می باشد. این برند توسط شرکت پارس سمن طب تولید و به بازار ارائه شده است. می توان اذعان داشت که به لحاظ کیفیتی بیشتر ایمپلنت های ایرانی کیفیتی شبیه به یک دیگر دارند! البته این موضوع نیز در خصوص برندهای معتیر صادق است و برخی از برندهای فعال در ایران، دارای استانداردها و تاییدیه های لازم برای تولید ایمپلنت نیستند و بنابراین کیفیت قطعات و تجهیزات تولید شده توسط آن ها، قابل مقایسه با برند های برتر ایرانی مانند ایمپلنت ایرانی برند DPI نمی باشد!

پزشکان نیز در خصوص انتخاب برند ایرانی باید اطلاعات دقیقی از برند مربوطه و همچنین محصولات تولید شده توسط کارخانه ها داشته باشند. شایان ذکر است که برخی از کارخانه ها نیز اطلاعاتی را در خصوص ساخت ایمپلنت ایرانی منتشر نمی کنند و بدین ترتیب نمی توانید در خصوص ایمپلنت مورد نظر اطلاعات کاملی داشته باشید. اما شرکن پارس سمن طب، اطلاعات کافی را در خصوص ایمپلنت ایرانی برند DPI را خدمت عزیزان بیان کرده است و برای تمامی محصولات خود کاتالوگی را ارائه داده تا پزشکان و افرادی که به دنبال ایمپلنت دندان با قیمتی مقرون به صرفه هستند، بتوانند به راحتی این نوع ایمپلنت تولید شده را خریداری نمایند.

معرفی ایمپلنت ایرانی برند DPI  

ویژگی ها و مزیت های ایمپلنت ایرانی برند DPI

ایمپلنت ایرانی برند DPI دارای ویژگی ها و مزیت های بسیار منحصر به فردی است که آن را از سایر ایمپلنت های هم رده خود متمایز می کند. نکته بسیار مهمی که باید درباره برند DPI بدانید، این است که ایمپلنت ایرانی برند DPI  ، ایمپلنت ‌های قابل استفاده در انواع مدل‌ های استخوانی را به بازار ارائه داده است از جمله ویژگی ها و مزیت های این برند، به شرح زیر می باشد:

  • ایمپلنت ایرانی برند DPI  در قطرها و طول ‌های متنوع با سطح Bone Level  تولید می شود.
  • ایمپلنت DPI  با آناتومی فک و صورت سازگاری دارد.
  • استفاده از این نوع ایمپلنت، با کمترین میزان تحلیل استخوانی همراه است
  • از خاصیت سوپر آب دوستی SL2A و استئوانیگراسیون کوتاه مدت برخوردار می باشد.
      • Morse Taperبا زاویه 11 درجه است.
  • از پایداری بسیار بالا و قدرت جایگذاری مناسبی برخوردار است که این موضوع سبب می شود تا ایمپلنت جهت بارگذاری قوی قابل استفاده باشد.
  • مناسب برای درمان های زیبایی و قابل استفاده در بخش های مختلف فک
  • برخورداری از سطح زبر Micro Threads و طراحی ویژه  Macro Thread
  • ارائه شده به همراه کیت‌ های کامل با استحکام بسیار بالا
  • استفاده بدون ریسک به همراه دریل ‌های دارای stopper
  • جراحی آسان

تفاوت ایمپلنت ایرانی برند DPI با سایر ایمپلنت های خارجی:

قاعدتا ایمپلنت ایرانی برند DPI دارای یک سری تفاوت های خاص با ایمپلنت های خارجی می باشد. برای خرید این نوع ایمپلنت، لازم است که از تفاوتهای آن با سایر برندهای خارجی آگاه باشید. از جمله تفاوت ایمپلنت ایرانی برند DPI با برندهای خارجی به شرح زیر است:

1) میزان کیفیت ایمپلنت و استانداردهای ساخت

یکی از تفاوت های ایمپلنت ایرانی برند DPI  با سایر برندهای خارجی، کیفیت ایمپلنت مورد نظر است. به خاطر داشته باشید که قاعدتا کیفیت برندهای سوئیسی، آلمانی، آمریکایی و … نسبت به ایمپلنت ایرانی برند DPI  بیشتر است. به دلیل آن که کارخانه های تولید کننده این برندها سالیان سال است که در این حوزه سابقه داشته و البته تکنولوژی و فناوری ساخت آن ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. با این حال نمونه های ایمپلنت ایرانی مانند برند DPI نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است، اما با برندهای خارجی کمی تفاوت خواهد داشت.

2) قیمت ایمپلنت ایرانی برند DPI

قیمت ایمپلنت ایرانی برند DPI  نسبت به ایمپلنت های خارجی مقرون به صرفه تر است. در واقع ایمپلنت های خارجی به دلیل هزینه های تولید و حمل و نقل نسبت به برندهای ایرانی قیمت بسیار بالاتری دارد و همین موضوع سبب شده است تا افرادی که به ایمپلنت نیاز دارند، از انجام این عمل سر باز بزنند. ایمپلنت ایرانی برند DPI  با هدف انجام این عمل برای تمام افراد پا به عرصه گذاشته است و به لحاظ قیمتی بسیار مناسب تر از انواع برندهای خارجی می باشد.

3) خدمات پس از فروش و پشتیبانی

پشتیبانی و خدمات پس از فروش برندهای خارجی به دلیل نداشتن نمایندگی های فروش معتبر در ایران، کمی سخت است و حتی ممکن است زمان بر نیز باشد. اما ایمپلنت های ایرانی مانند ایمپلنت ایرانی برند DPI  به دلیل آن که در بازار داخلی راحت تر در دسترس هستند، خدمات پس از فروش بهتری را نیز ارائه می دهند.

4) تکنولوژی و فناوری ساخت ایمپلنت ها

نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که ایمپلنت های خارجی از تکنولوژی و فناوری های بسیار جدیدی استفاده می کنند و به همین دلیل دارای یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد هستند. با این حال، برندهای ایرانی نیز از تکنولوژی روز استفاده می کنند، اما این تکنولوژی و فناوری با برندهای خارجی کمی متفاوت است و به لحاظ تکنولوژی ساخت، هنوز با برندهای خارجی تفاوت های بسیاری دارند.

سخن پایانی:

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی و معرفی ایمپلنت ایرانی برند DPI بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع از ایمپلنت ها به وب سایت شرکت پارس سمن طب مراجعه کرده و با مشاوران و کارشناسان در این خصوص مشورت فرمایید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *