به گزارش بسنا، مسابقات بین المللی هوش مصنوعی رایان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف با هدف کسب مرجعیت علمی در منطقه، ارتقاء توانمندی‌های فنی، ایجاد ارتباطات بین‌­المللی ۲۶ مهر ماه برگزار می‌شود.

 

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به دلیل کاربردهای گوناگون در حوزه‌های مختلف در سطح جهانی مورد اقبال فراوان محیط‌های صنعتی و دانشگاهی قرار گرفته است. در ایران نیز پیش بینی می شود هوش مصنوعی اقتصاد کشور را متحول کند و حداقل 150 میلیارد دلار درآمدزایی برای کشور داشته باشد. در این راستا مسابقات بین المللی هوش مصنوعی رایان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف با هدف کسب مرجعیت علمی در منطقه، ارتقاء توانمندی های فنی، ایجاد ارتباطات بین­المللی برگزار می شود.

 

اهمیت برگزاری مسابقات بین­‌المللی رایان در چند محور اصلی:

 

گسترش هوش مصنوعی به‌عنوان یک ضرورت جهانی: هوش مصنوعی به سرعت در حال تحول و تأثیرگذاری در تمامی بخش‌های جامعه است و فراگیری آن برای پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء سطح علمی کشور امری ضروری است.

تقویت متخصص‌های داخلی و رقابت بین‌المللی: این مسابقات فرصتی منحصر به فرد برای متخصصین هوش مصنوعی فراهم می‌آورد تا با سایر متخصصان جهانی رقابت کنند و مهارت‌های خود را در سطح بین‌المللی به نمایش بگذارند.

شبکه‌سازی و استفاده از فرصت‌های بین‌المللی: این رویداد فرصتی برای شرکت‌کنندگان است تا با برترین متخصصین داخلی و خارجی در حوزه هوش مصنوعی آشنا شده، شبکه‌سازی صورت گیرد و روابط علمی و تخصصی خود را تقویت کنند.

ایجاد فرصت‌های شغلی و حل مسائل دنیای واقعی: بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال افراد ماهر در زمینه­های مرتبط با هوش مصنوعی هستند. با توجه به اینکه این مسابقات بر اساس مسائل دنیای واقعی هست که نیازمند آگاهی از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و الگوریتم‌های پیچیده تحلیل داده است.این مسابقات می‌توانند برای شرکت‌کنندگان فرصت‌های شغلی جذابی فراهم کنند.

پاداش و انگیزه‌های مادی و غیر مادی: بیش از ۳۵ هزار دلار جایزه نقدی برای برندگان مسابقات بین­المللی رایان در نظر گرفته شده است.

 

مسابقات بین­‌اللملی رایان در سه مرحله برگزار می­‌شود و ثبت‌­نام در این مسابقات رایگان است.

مرحله مقدماتی مسابقات به صورت مجازی در حال ثبت نام است. منتخبین مسابقه مقدماتی بین‌المللی رایان می‌توانند در مسابقه انتخابی مجازی شرکت نمایند و در نهایت برگزیدگان مسابقه انتخابی در مرحله نهایی که به صورت حضوری در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌نمایند.

 

جهت ثبت نام، به سایت https://ai.rayan.global/ مراجعه کنید، و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09306460156 و آیدی @rayanai_info در ارتباط باشید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *