پاسخ خلاقانه به نیاز‌ آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان با ساخت بیوماکت

یک شرکت خلاق برای رفع نیاز‌های آموزشی و پرورشی کودکان و دانش‌آموزان موفق به ساخت بیوماکت‌ها، بیوپازل‌ها و بیوپوستر‌های آموزشی شده است.

منیر دودی عضو هیئت علمی تمام‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان و رئیس هیئت مدیره یک شرکت خلاق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با تشریح دستاوردهای این شرکت اظهار کرد: برای نخستین‌بار در کشور این شرکت به ساخت بیوماکت‌ها، بیوپازل‌ها و بیوپوستر‌های آموزشی برای آموزش و پرورش در چهار مقطع پیش‌دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان اقدام کرده است.

وی افزود: این شرکت سال ۱۳۹۶ با ۲۰ سهامدار شامل ۱۵ استاد و پنج دانشجو راه‌اندازی و پس از یک سال از آغاز فعالیت گواهی تجربیات برتر آموزشی و رتبه نخست بیومدل کشوری را به خود اختصاص داد که دارای مجوز از وزارت معدن و تجارت و مجوز تحقیق و توسعه است.

رئیس هیئت مدیره شرکت خلاق مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان بیان کرد: این شرکت تاکنون علاوه بر کسب امتیاز تجربیات برتر آموزشی از آموزش و پرورش استان اصفهان موفقیت به کسب مقام نخست و سوم بیومدل کشوری در سال ۱۳۹۷ شده و از سال ۱۴۰۰ تاکنون مجوز معدن و تجارت و تحقیق و توسعه را کسب کرده است.

دودی عنوان کرد: شرکت خلاق دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان به مدت پنج سال با یک شرکت آموزشی قرارداد داشته و نزدیک به۲۰۰ ماکت آموزشی و ۵۰ پازل آموزشی به این مرکز اهدا کرد. این شرکت بیوماکت‌ها و بیوپازل‌های آموزشی خود را به مرکز خیریه در شهرضا واگذار کرده؛ اما یک هزار و ۵۰۰ بیوماکت و ۵ هزار بیوپازل موجود دارد و آماده به فروش این اقلام با قیمت دولتی است.

وی گفت: زمینه فعالیت این شرکت، آموزشی و پرورشی بوده، محصول آن خدماتی است و نیاز‌های آموزشی و پرورشی کودکان و دانش آموزان را مرتفع می‌کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت خلاق «نگاره‌های زیستی سپاهان» با بیان اینکه برای تجاری‌سازی محصولات نیاز به بازاریاب‌های قوی داریم که تاکنون در هفت سال گذشته نتوانسته‌ایم پیدا کنیم، مطرح کرد: تا حدودی در کسب درآمد‌های غیر‌شهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان این شرکت به‌ویژه تا قبل از کرونا نقش داشته و دانشگاه نیز به مدت پنج سال مکان رایگان در اختیار این شرکت قرار داده است.

دودی ادامه داد: حمایت دانشگاه ازاین شرکت فقط مکان رایگان بوده؛ اما سایر خدمات مانند تأمین نیرو‌های بازاریاب، حسابدار، انباردار، مدیر داخلی و خدمه را به عهده خودمان گذاشتند و به این افراد از درآمد‌های مویرگی شرکت حقوق داده می‌شود؛ اما این افراد بیمه از طرف شرکت نیستند.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *