انیمیشن Transformers One به گفته «جاش کولی» کارگردان این اثر، می‌تواند نقطه آغاز یک سه‌گانه جدید در دنیای تبدیل‌شوندگان باشد.

انیمیشن تبدیل‌ شوندگان یک به‌ عنوان پیش‌درآمدی برای مجموعه Transformers به تصویر کشیدن دوستی اولیه بین «آپتیموس پرایم» و «مگاترون» می‌پردازد و وقایعی را بررسی می‌کند که به دشمنی افسانه‌ای آن‌ها منجر شد. «جاش کولی» در مصاحبه‌ای با رسانه «TheWrap» به این نکته اشاره کرد که امید دارد داستان Transformers One به یک سه‌گانه کامل تبدیل شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن Transformers One به یک سه‌گانه تبدیل خواهد شد

«جاش کولی» گفت:

پس از سال‌ها تمرکز بر روی اتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها که در زمین با یکدیگر می‌جنگند، می‌خواهم به سراغ رویدادهایی بروم که این ربات‌های مبارز را به اینجا آورده است.

کولی اظهار داشت که قصد دارد جنگی را نشان دهد که سیاره سایبرترون را از هم می‌پاشد و فاجعه‌ای بزرگ به بار می‌آورد.

انیمیشن Transformers One

او همچنین افزود:

قطعاً داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد. ما معمولاً از زمانی شروع می‌کنیم که سیاره‌ها در حال نابودی هستند و اتوبات‌ها به سمت زمین می‌روند؛ اما یک جنگ تمام‌ عیار وجود دارد که قبل از جدا شدن آن‌ها و نابودی سیاره‌شان اتفاق می‌افتد.

«جاش کولی» با اشاره به اینکه می‌تواند داستان‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای برای ادامه روایت وجود داشته باشد، به طرفداران وعده داده است که با دقت به توسعه این داستان‌ها پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Transformers One چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: GameReactor

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *