سود مرحله اول «شرکت تولید داروی کولیکز و گریپ میکسچر» با تخمین سالانه ۵۲ درصد، امروز به تاریخ 1403/07/03، از طریق رایان فاندینگ (سکوی تأمین مالی جمعی رایان) به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

این شرکت با تأمین 90 میلیارد ریال سرمایه از طریق سکوی تامین مالی جمعی رایان فاندینگ، موفق شد سود علی‌الحساب 13 درصدی هر سه ماهه خود را توزیع کند. نرخ بازدهی سالانه سرمایه‌گذاران معادل 52 درصد است.

 

تامین مالی جمعی چیست؟

“تأمین مالی جمعی” (Crowdfunding) یکی از روش‌های جدید تأمین سرمایه است. در این روش افراد مختلف، به‌ویژه سرمایه‌گذاران خرد، از طریق پلتفرمی آنلاین در پروژه‌ها، کسب‌وکارها یا طرح‌های نوآورانه مشارکت می‌کنند. در این مدل، کارآفرینان و شرکت‌ها بدون نیاز به تأمین سرمایه از طریق روش‌های سنتی، به‌صورت مستقیم از حمایت عموم مردم برخوردار می‌شوند.

علاوه بر تامین سرمایه موردنیاز از طریق ryan-funding.ir، به صاحبان پروژه‌ها کمک می‌شود تا محصولات و خدمات خود را به بازار معرفی کنند. علاوه بر این، شبکه‌ای از حامیان و مشتریان اولیه را نیز ایجاد نمایند.

 

سکوی تامین مالی جمعی رایان فاندینگ

“رایان توسعه پایا” یکی از پیشگامان تامین سرمایه در ایران، خدمات تخصصی خود را از طریق پلتفرم “رایان فاندینگ” ارائه می‌دهد. این شرکت با داشتن مجوز رسمی از نهادهای مالی و اعتباری کشور، به کسب‌وکارها و کارآفرینان کمک می‌کند تا سرمایه مورد نیاز خود را از طریق جذب سرمایه‌گذاران خرد و کلان تأمین نمایند.

خدمات رایان توسعه پایا شامل ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود، مشاوره‌های مالی و اعتباری، تهیه طرح‌های توجیهی اقتصادی و فنی و فراهم آوری ابزارهای مالی امن برای سرمایه‌گذاری است. این امر به کسب‌وکارها کمک می‌کند به شکل کارآمد و مطمئن از منابع مالی جمعی بهره‌مند شوند.

 

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *