تاریخ اکران فیلم ماریا با بازی «آنجلینا جولی»، بازیگر معروف سینمای هالیوود، مشخص شد و قرار است در سینماهای آمریکا در 27 نوامبر به نمایش درآید.

آنجلینا جولی در نقش «ماریا کلا‌س» خواننده مشهور اپرا در فیلم ماریا به کارگردانی «پابلو لارین»، به زودی به صحنه‌های سینما بازمی‌گردد. این فیلم که انتظار می‌رود در فصل جوایز مورد توجه قرار گیرد، توسط «نتفلیکس» در سینماهای ایالات متحده در تاریخ 7 آذر (27 نوامبر) اکران می‌شود و سپس در تاریخ 20 آذر (11 دسامبر) به صورت آنلاین بر روی پلتفرم «نتفلیکس» منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم ماریا مشخص شد

این فیلم در «جشنواره ونیز» با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و «جولی» پس از دریافت یک تشویق هشت دقیقه‌ای در مراسم اکران جهانی، اشک‌های خود را پاک کرد. «نتفلیکس» به دنبال این استقبال و در پی یک جنگ مزایده با دیگر توزیع‌کنندگان، حق پخش این فیلم را خریداری کرد.

ماریا داستان زندگی «ماریا کلا‌س» خواننده اپرا را روایت می‌کند که پس از زندگی پرزرق و برق و پرتنش خود در کانون توجهات، به پاریس بازمی‌گردد. این فیلم به بررسی روزهای پایانی زندگی او و چالش‌های هویتی و میراثش می‌پردازد.

تاریخ اکران فیلم ماریا

این فیلم به عنوان بخشی از سه‌گانه لارین درباره زنان معروف، پس از جکی (2016) با بازی «ناتالی پورتمن» و اسپنسر (2021) با بازی «کریستین استوارت» در نقش «پرنسس دیانا»، تولید شده است. به نظر می‌رسد که ماریا قوی‌ترین اثر این سه‌گانه باشد و شخصیت اصلی آن به طور عمیق و جذاب مورد بررسی قرار گیرد.

«جولی» با این نقش به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی دریافت جایزه «اسکار» شناخته می‌شود و در حال حاضر در جدول بهترین بازیگران زن ورایتی در صدر قرار دارد. این فیلم همچنین در «جشنواره‌های نیویورک» و «AFI» نیز به نمایش درمی‌آید و انتظار می‌رود نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم ماریا و این اثر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *