گشایش نمایشگاه فرهنگ اقوام در دانشگاه آزاد زاهدان

به مناسبت هفته وحدت نمایشگاه فرهنگ اقوام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، نمایشگاه فرهنگ اقوام به مناسبت هفته وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه فرهنگ اقوام در دانشگاه آزاد زاهدان

کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در آیین افتتاح نمایشگاه فرهنگ اقوام در واحد زاهدان با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس و تسلیت حادثه دلخراش معدن طبس، گفت: در مسیر تحقق عملیاتی وحدت اسلامی باید برنامه، اقدام و عمل وجود داشته باشد، دانشگاه آزاد اسلامی استان توانسته است، چون همیشه اقدامات مناسبی در این عرصه انجام دهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در کنار برنامه‌های انجام شده در واحد‌های زابل و زاهدان، راه‌اندازی نمایشگاه فرهنگ اقوام در واحد زاهدان است که با هدف شناخت باورداشت‌ها، اسطوره‌ها، ارزش‌ها و ایدئولوژی‌های قومیت‌های مختلف برگزار شد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ یک جامعه، شیوه‌های رفتار و طرز زندگی قومیت‌های مختلف سازنده تمدن است، خاطرنشان کرد: آشنایی با سبک زندگی، فرهنگ و ارزش‌ها رکن اساسی در افزایش نقاط اشتراک و استمرار تعاملات است و می‌تواند در تقویت وحدت اسلامی نقش مهمی ایفا کند.

گشایش نمایشگاه فرهنگ اقوام در دانشگاه آزاد زاهدان

در ادامه نمایشگاه فرهنگ اقوام با غرفه‌هایی از صنایع غذایی و صنایع دستی شهرستان‌های استان با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و مدیران استان گشایش یافت.

نمایشگاه فرهنگ اقوام همه روزه تا روز جمعه ۶ مهر  ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *