تولید سریال معجون عروسکی برای کودکان و نوجوانان به کارگردانی «محمد حدادنسب» همزمان با معرفی صداپیشه‌ها و عروسک‌گردانان این پروژه آغاز شد.

در حالی که تصویربرداری معجون عروسکی به کارگردانی «محمد حدادنسب» و تهیه‌کنندگی «امین رضی» آغاز شده، گروه تولید بخش عروسکی این سریال نیز به استودیو آمده‌اند و مشغول ضبط صحنه‌های مربوط به عروسک‌ها هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صداپیشگان و عروسک‌گردانان سریال معجون عروسکی معرفی شدند

صداپیشه‌های این سریال شامل «محمد لقمانیان»، «پیمان قریب‌پناه»، «زهره احمدی»، «مهدا محمدی‌نیا»، «مرضیه ابراهیمی» و «شراره ارمغانی» هستند. «منیر مولوی‌زاده» به عنوان عروسک‌ساز و «علی افشاری» به عنوان سرپرست گروه عروسک‌گردانی انتخاب شده‌اند. همچنین، عروسک‌گردان‌هایی مانند «احمد آکشته»، «بهرام بهبهانی»، «پریا علی‌محمدی»، «هدیه حاج‌طاهری»، «فاطیما قاسمی»، «نیره حاجیان» و «سجاد هاشمی» به این پروژه پیوسته‌اند و «یکتا افشار» به عنوان دستیار عروسک‌گردانی فعالیت خواهد کرد.

سریال معجون عروسکی

خلاصه داستان این سریال روایتگر تلاش‌های «شهرزاد»، دختر و وارث «گل‌آقا» است که سعی دارد تا به موفقیت پدرش دست یابد؛ اما با موانع بسیاری روبروست. او به تدریج با اسرار عروسک‌ها آشنا می‌شود. فصل اول سریال کودک و نوجوان معجون عروسکی شامل 8 قسمت خواهد بود و به زودی از یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال معجون عروسکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *