انیمه سریالی دکتر استون: آینده علم (Dr. Stone: Science Future) چهارمین فصل از انیمه سریالی «دکتر استون» به شمار می‌رود که حالا زمان پخش آن مشخص شده است. در ادامه همراه با ما باشید.

به دنبال برگزاری جشنواره استون ۲۰۲۴ (Stone Festival) در ژاپن، اکانت‌های رسمی انیمه سریالی «دکتر استون» در شبکه‌های اجتماعی مختلف اعلام کردند که فصل چهارم این انیمه سریالی تحت عنوان «دکتر استون: آینده علم» قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی پخش شود و این فصل به سه بخش تقسیم خواهد شد. علاوه بر این، پوستری نیز برای این فصل از این انیمه سریالی منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اولین فصل از انیمه سریالی «دکتر استون» در سال ۲۰۱۹ میلادی پخش شده بود و این در حالی است که دومین فصل از آن در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شد. در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز سومین فصل از این انیمه سریالی برای مخاطبان ارائه شد و حالا نیز چهارمین فصل از آن تحت عنوان «دکتر استون: آینده علم» در راه است.

ساخت فصل چهارم انیمه سریالی «دکتر استون» در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی اعلام شده بود و در رویداد Anime Expo 2024 نیز سرویس آنلاین کرانچی‌رول اعلام کرده بود که فصل چهارم این انیمه سریالی در سال آینده میلادی روی این سرویس آنلاین عرضه خواهد شد.

تمام فصول قبلی از انیمه سریالی «دکتر استون» و همچنین قسمت ویژه RYUSUI ساخته شده از آن همگی روی سرویس آنلاین کرانچی‌رول در دسترس هستند. اتفاقات این انیمه سریالی در جهانی رخ می‌دهد که در آن، یک پدیده مرموز تمام بشریت را به سنگ تبدیل می‌کند و حالا با گذشت چندین هزار سال، پسر فوق‌العاده باهوش و علاقه‌مند به علمی به نام سنکو ایشیگامی بیدار می‌شود.

سنکو در مواجه با دنیایی از سنگ و فروپاشی کامل تمدن، تصمیم می‌گیرد تا از علم برای بازسازی جهان استفاده کند. او این کار را با دوست فوق‌العاده قوی خودش از دوران کودکی به نام تایجو اوکی شروع می‌کند، کسی که در همان زمان بیدار می‌شود و این دو با یکدیگر شروع به بازسازی تمدن از صفر می‎‌کنند. این انیمه سریالی دو میلیون سال تاریخ علمی از عصر حجر تا به امروز را به تصویر می‌کشد و داستان بی‌سابقه‌ای از ماجراجویی را روایت می‌کند.

منبع crunchyroll

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *