استودیو مارول اولین تریلر رسمی برای فیلم سینمایی «تاندربولتز*» را منتشر کرده است، فیلمی که یکی از آخرین فیلم‌های فاز پنجم دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. پس از اینکه برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی زیادی در خط زمانی دنیای سینمایی مارول برای این اثر سینمایی صورت گرفت، استودیو مارول سرانجام به سراغ برنامه‌های خودش برای تیم تاندربولتز رفته است. تاندربولتز به‌عنوان پاسخ مارول به Suicide Squad دی‌سی است و گروهی از شروران و ضدقهرمانان مختلف را برای یک مأموریت مرموز گرد هم می‌آورد.

استودیو مارول برای اکران فیلم‌های خودش از این دنیای سینمایی در سال ۲۰۲۵ میلادی آماده می‌شود و یکی از همین فیلم‌هایی که در سال آینده اکران خواهند شد، فیلم «تاندربولتز*» است. در همین راستا نیز این استودیو به تازگی تریلری را برای این اثر سینمایی منتشر کرده که نیم نگاهی از درون این اثر را به نمایش در می‌آورد.

هم‌زمان با انتشار این تریلر تازه، استودیو مارول اولین پوستر را نیز برای فیلم «تاندربولتز» منتشر کرده که بازیگران را در کنار هم نشان می‌دهد و این پوستر همچنین اشاره دارد که مراقبت باشید چه کسانی را در کنار هم در یک تیم قرار می‎‌دهید. هر دو تریلر و پوستر نوید یک ماجراجویی مهیج و ابرقهرمانی در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را می‌دهند.

همان‌طور که اعضای گروه تاندربولتز در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، این تریلر به خوبی نشان می‌دهد که والنتینا آلگرا فونتین به این شخصیت‌ها چطوری نگاه می‌کند. برای او، شخصیت‌های این گروه قابل جایگزین شدن هستند و مطمئناً طولی نمی‌کشد که آن‌ها نیز این موضوع را متوجه خواهند شد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا اعضای تیم تاندربولتز در نهایت با والنتینا روبه‌رو خواهند شد یا خیر.

یکی دیگر از نکات مهمی که این تریلر از فیلم «تاندربولتز*» آشکار می‌کند، این است که لوئیس پولمن نقش شخصیتی به نام باب را بازی می‌کند و این طور به نظر می‌رسد که این تریلر اشاره دارد این شخصیت در واقع همان شخصیت سنتری از کمیک‌های مارول است. با اینکه قدرت‌های این شخصیت در این تریلر به نمایش گذاشته نمی‌شود اما تصویر واضحی از نشان سنتری وجود دارد که شخصی، احتمالاً خود باب، آن را از روی زمین بر می‌دارد. اینکه آیا سنتری شخصیت شرور واقعی است که تیم تاندربولتز در نهایت باید آن را از بین ببرند، هنوز مشخص نیست.

از همه چیزی که در اولین تریلر فیلم «تاندربلوتز» به نمایش گذاشته شده، باید گفت که این فیلم در حال حاضر از بسیاری از فیلم‌های دیگر دنیای سینمایی مارول متمایز است. نه تنها داستان یکی از تاریک‌ترین قوس‌های داستانی را در دنیای سینمایی مارول دارد بلکه واقعاً شبیه هیچ فیلم دیگری از استودیو مارول نیست و به آن اجازه می‌دهد تا جایگاه و لحن خاص خودش را در این فرنچایز داشته باشد. امید می‌رود که با انتشار تصاویر، تریلرها و پوسترهای بیشتر از فیلم «تاندربولتز» جزئیات بیشتری از این فیلم آشکار شود، فیلمی که در تاریخ ۲ ماه مه سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران خواهد شد.

منبع screenrant

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *