تشکیل مدارس فصلی حوزه آب و آبفا   تجربه صنعت آب به دانشگاه‌ها منتقل می‌شود

دبیر کارگروه راهبری مرکزی «مدارس فصلی حوزه آب و آبفا» با اشاره به تشکیل نخستین کارگروه راهبری مرکزی مدارس فصلی حوزه آب و آبفای وزارت نیرو گفت: در این دوره‌ها انتقال تجربه در کنار توسعه دانش حوزه آب صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری آنا از وزارت نیرو، محمدرضا کاویانپور از تشکیل نخستین کارگروه راهبری مرکزی مدارس فصلی حوزه آب و آبفای وزارت نیرو به ریاست “مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو و رئیس کارگروه خبر داد و گفت: با توجه به تدوین دستورالعمل اجرایی برگزاری مدارس فصلی حوزه آب و آبفا نخستین جلسه این کارگروه تشکیل شد.

رئیس موسسه تحقیقات آب کشور و دبیر کارگروه راهبری با بیان اینکه در این برنامه‌ها مدیران ارشد صنعت آب و آبفا و نیز شرکت‌های مادرتخصصی حضور دارند، ادامه داد: در این کارگروه مباحث مختلفی از جمله انتقال تجربه و نیز راهیان پیشرفت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؛ در “راهیان پیشرفت” دستاورد‌های وزارت نیرو به جامعه علمی ارائه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تصویب اجرا و پیشبرد پنج برنامه در قالب مدارس فصلی حوزه آب و آبفا توسط موسسه تحقیقات آب و شرکت‌های مادر تخصصی افزود: بر این اساس ارتباط صنعت آب با دانشگاه‌های کشور به واسطه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسان صنعت آب در کنار هم در این برنامه‌‎ها تقویت می‌شود.

کاویانپور با اعلام اینکه در این دوره‌ها انتقال تجربه در کنار توسعه دانش صورت می‌گیرد، اضافه کرد: قرار است برنامه‌های جدید طی دو هفته آتی اعلام شود. این برنامه‌ها شامل برگزاری دوره آموزشی طی ۳ روز و بازدید ۲ روزه است.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *