سریال Pretty Little Liars پس از دو فصل توسط شبکه مکس لغو شد. متأسفانه، بنا به دلایلی، تولید این سریال در فصل دوم متوقف می‌شود.

سریال Pretty Little Liars: Summer School که اسپین‌آفی از مجموعه محبوب Pretty Little Liars بود، پس از دو فصل توسط شبکه «مکس» لغو شد و دیگر برای فصل سوم ادامه نخواهد یافت. فصل دوم این سریال از 19 اردیبهشت 1402 (9 مه 2023) شروع شد و تا 30 خرداد 1402 (20 ژوئن 2023) پخش شد. این مجموعه دنباله‌ای بر سریال Pretty Little Liars: Original Sin بود که پنج سال پس از پایان سریال اصلی Pretty Little Liars آغاز شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Pretty Little Liars پس از دو فصل کنسل شد

شبکه مکس در بیانیه‌ای گفت:

در حالی که سریال Pretty Little Liars با فصل جدید ادامه نخواهد یافت، ما از خالقان آن، «روبرتو آگویر» «ساکاسا» و «لیندسی کالهون بریگ» و همچنین تیم تلویزیونی وارنر بروز بسیار سپاسگزاریم. آنها توانستند با دیدگاه خلاقانه و مدرن خود نسل جدیدی از دروغ‌گوهای زیبا را به نمایش بگذارند که برای مقابله با یک دشمن ترسناک جدید در شهر میل‌وود متحد شده بودند. این مجموعه با سبک ترسناک و سرگرم‌کننده‌ای که ارائه داد، به ریشه‌های سریال اصلی در روزوود ادای احترام کرد.

سریال دروغگوهای کوچک زیبا بازیگرانی مانند «بیلی مدیسون»، «چندلر کینی»، «زاریا»، «مالیا پایلز» و «مایا رفیکو» را در نقش نسل جدیدی از دروغ‌گوهای زیبا به نمایش گذاشت. «مالوری بشتل»، «شارون لیل»، «الکس آیونو»، «جردن گونزالس» و «الیاس کاکاواس» نیز در این سریال ایفای نقش داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Pretty Little Liars چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *