سروری مجد:

حفظ اتحاد مذاهب اسلامی نقشه‌های دشمن را در نطفه خفه می‌کند

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تقریب مذاهب اسلامی ابراز امیدواری کرد که با بیداری ملت‌های مسلمان و حفظ اتحاد بین مذاهب مختلف شیعه و سنی بتوان نقشه‌های شوم دشمن را در نطفه خفه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست علمی هفته وحدت با موضوع «شاخصه‌های حجاب از منظر مذاهب اسلامی» با عنوان همایش «وحدت، رمز همبستگی»  با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، علی سروری مجد، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تقریب مذاهب اسلامی، علمای اهل سنت، شیعه و جمعی از مسئولان سازمان‌ها، ارگان‌ها، ادارات دولتی و مردم علاقه‌مند با رویکرد «شاخصه‌های حجاب از منظر مذاهب اسلامی» در حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار و از علی سروری مجد مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تقریب مذاهب اسلامی تجلیل شد.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این همایش با اشاره به موضوع مهم وحدت در کشور‌های اسلامی، هفته وحدت را بهانه‌ای برای ایجاد حرکت‌های نوین اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی دانست.

حفظ اتحاد مذاهب اسلامی نقشه‌های دشمن را در نطفه خفه می‌کند

سروری مجد اضافه کرد: وحدت در میان مسلمین یکی از مهم‌ترین مباحثی است که دشمن تلاش دارد به طرق مختلف با ایجاد گسست و تشتت‌آرا در این مهم، وحدت بین مذاهب اسلامی را برهم بزند و آنها را علیه یکدیگر بشوراند.

وی عنوان کرد: بیانات اخیر مقام معظم رهبری نقطه عطفی در این مسیر متعالی است تا بتوانیم جامعه اسلامی را به درستی به سمت قله‌های بالندگی و افتخار رهنمون کنیم و با آگاهی بخشیدن و جهاد تبیین مسیر را برای پاکسازی و رسیدن به وحدت ملی مسلمانان فراهم سازیم.

حفظ اتحاد مذاهب اسلامی نقشه‌های دشمن را در نطفه خفه می‌کند

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تقریب مذاهب اسلامی ابراز امیدواری کرد که با بیداری ملت‌های مسلمان و حفظ اتحاد بین مذاهب مختلف شیعه و سنی بتوان نقشه‌های شوم دشمن را در نطفه خفه کرد و مسیر متعالی وحدت و یکپارچگی ملل اسلامی را رقم زد.

در این همایش از سروری مجد به عنوان نماینده فعال دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه اتحاد ملی و تقریب مذاهب به‌دلیل فعالیت‌های مؤثر و تأثیرگذار در ایجاد وفاق و همدلی بین مذاهب مختلف اسلامی تجلیل شد.

قبل از آغاز مراسم، دانشگاهیان با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با قرائت فاتحه، غبارروبی و عطرافشانی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *