سریال از سوی (From) اثری اورجینال و ترسناک از سرویس آنلاین +MGM به شمار می‎رود که در دو فصل ابتدایی خودش توانسته داستان بسیار مهیج و ترسناکی را به نمایش در بیاورد و این در حالی است که هیجان و هایپ برای فصل دوم آن بسیار زیاد است. این سریال در سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شد و داستان ساکنان یک شهر مرموز را دنبال می‌کند که توسط نیروهای قدرتمند مجبور به ماندن می‌شوند. بازیگری و نویسندگی این اثر توانسته مخاطبان را تحت تأثیر قرار بدهد و همین نیز سبب شده تا به یک اثر برجسته دست کم گرفته شده تبدیل شود. این سریال اغلب اوقات به خاطر استفاده پیچیده از روایت و ترکیب ژانرها با سریال Lost محصول شبکه ABC مقایسه می‌شود و بسیاری از قسمت‌های سریال نیز توسط کارگردان اصلی لاست یعنی جک بندر ساخته شدند.

سریال From با وجود وضعیت دست کم گرفته شده‌اش، انبوهی از ستایش‌ها را از سوی منتقدان به دست آورده است و امتیاز راتن تومیتوز بالای ۹۰ درصد را حفظ کرده است. بزرگترین مانعی که این سریال ترسناک باید بر آن غلبه می‌کرد، ادامه موفقیت خودش در فصل دوم بود و خوشبختانه فصل دوم سریال توانست یک اثر ترسناک موفق باشد. به دنبال موفقیت آن نیز سرویس آنلاین +MGM به سرعت آن را برای فصل دیگری تمدید کرد که نشان می‌دهد آینده این سریال نوپا روشن است. از آنجایی که فصل سوم در راه است، در حال حاضر چیزهای هیجان‌انگیزی از جمله تاریخ پخش، بازیگران و عوامل سازنده آن وجود دارند که باید درباره آن‌ها بدانید.

سرویس آنلاین +MGM در رویداد کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۴ میلادی تاریخ پخش فصل سوم سریال را آشکار کرده و همچنین تأیید کرده است که فصل سوم سریال همانند دو فصل قبلی این مجموعه شامل ۱۰ قسمت خواهد بود.

تاریخ پخش فصل سوم سریال From

زمان زیادی طول نکشید تا سریال From توانست برای فصل سوم تمدید شود و هجوم مخاطبان به این سریال به تنهایی دلیلی قانع کننده برای مسئولین سرویس آنلاین +MGM بود تا آن را برای فصل بعدی تمدید کنند. با اینکه روند تولید این سریال چندان طولانی نیست اما اعتصاب‌های دوگانه هالیوود در سال ۲۰۲۳ میلادی سبب شد تا روند تولید این سریال اندکی با تأخیر مواجه شود.

خوشبختانه سرویس آنلاین +MGM تاریخی را برای پخش فصل سوم سریال تعیین کرده است و پخش فصل سوم این سریال تحسین شده از تاریخ ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳) شروع خواهد شد.

بازیگران فصل سوم سریال From

بسیاری از بازیگران فصل دوم سریال From در فصل سوم آن نیز هنرنمایی خواهند کرد. هارولد پرینیو بار دیگر قرار است نقش بوید استیونز را بازی کند که کلانتر شهر محسوب می‌شود و در کنار وی نیز کاتالینا ساندینو مورنو در نقش تابیتا متیوز و ایون بیلی در نقش جیم متیوز بار دیگر در نقش‌های خودشان هنرنمایی خواهند کرد.

فصل دوم سریال «از سوی» زمینه را برای بازگشت بسیاری از کاراکترهای بازمانده به جا گذاشته و با اینکه بسیاری از رمز و رازها حل نشدند اما بازگشت این گروه از شخصیت‌ها برای پیشبرد داستان فصل سوم سریال ضروری است.

علاوه بر بازیگران و چهره‌های آشنای فصول قبلی، فصل سوم سریال «از سوی» با حضور بازیگران جدیدی نیز خواهد بود. در رویداد کامیک کان سن دیه‌گو ۲۰۲۴ میلادی اعلام شد که رابرت جوی قرار است در فصل سوم این سریال نقش شخصیتی به نام هنری را بازی کند. سامانتا براون نیز قرار است نقش پلیسی به نام آکوستا را بازی کند.

داستان فصل سوم سریال From

چند قطعه داستانی بزرگ از معمای کلی سریال «از سوی» وجود دارد که سریال احتمالاً می‌تواند با شروع فصل سوم به بررسی آن‌ها بپردازد که یکی از آن‌ها نیز می‌تواند معنای جیغ‌ها باشد. قسمت پایانی فصل دوم سریال «از سوی» بزرگترین نقطه اوج سریال تا به الان را داشته است چراکه تابیتا توسط پسر سفیدپوش از پنجره به بیرون پرتاب می‌شود و سپس پس از یک کما از خواب بیدار می‌شود و همین نیز اشاره دارد که او ممکن است مرده باشد. همه موارد حاکی از آن هستند که فصل سوم سریال «از سوی» تنها شدیدتر خواهد شد، خصوصاً پس از پایان تکان‌دهنده‌ای که فصل دوم داشت.

منبع screenrant

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *