به گزارش شرق، حسن قراباغی بعدازظهر امروز در کارگروه بررسی ارسال مقالات به کمیته علمی اظهار کرد: در راستای معرفی هرچه بیشتر شخصیت خواهر دباغ، بانوی تراز انقلاب اسلامی، همایش علمی کنگره ملی خواهر دباغ در سه بخش مقالات، پایان‌نامه‌های دانشجویی ارشد و دکتری و طرح‌های پژوهشی طراحی شده است.

 

وی با بیان اینکه هدف تبیین ابعاد مختلف شخصیت این بانوی فرزانه به واسطه فعالیت‌های علمی و پژوهشی است افزود: در این راستا با پیگیری‌های متقاضیان و پژوهشگران مهلت ارسال مقالات تا ۲۰ مهرماه تمدید شده است.

 

دبیر کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی خواهر دباغ با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه کنگره ارسال کنند گفت: آثار ارسالی پژوهشگران پس از مهلت تعیین شده برای داوری در اختیار هیئت داوران قرار خواهد گرفت.

 

وی با تأکید بر اینکه تاکنون در بخش پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های ارسالی جمع‌بندی صورت نگرفته اما در بخش مقالات، آثار قابل توجهی ارسال شده است یادآور شد: مقالات برگزیده در نشریات علمی پژوهشی به چاپ خواهد رسید.

 

قراباغی با اشاره به اینکه از نقاط مختلف کشور ثبت‌نام و ارسال مقالات صورت گرفته که نشان از استقبال پژوهشگران دارد گفت: مقالات و پژوهش‌های ارسالی در راستای معرفی و تبیین ابعاد مختلف شخصیت خواهر دباغ نقش بسزایی دارند به ویژه که حول محور حوزه‌هایی چون زندگینامه و احوالات ایشان، شکل‌گیری شخصیت سیاسی و اجتماعی و جریان‌شناسی مبارزاتی مرحومه دباغ تدوین می‌شود.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *