تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ع):

انتقال حس مطالعه به جوانان توسط اساتید صورت می‌گیرد

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام عنوان کرد: انتقال حس ارزشمند مطالعه به جوانان باید توسط اساتید صورت گیرد و آن هم وقتی حاصل می‌شود که استادان اهل مطالعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استادان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش پایانی دوره ضیافت اندیشه استادان واحد سیرجان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد با حضور در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام با تولیت آستان مقدس احمدی دیدار کردند.

انتقال حس مطالعه به جوانان توسط اساتید صورت می‌گیرد

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام در این دیدار اظهار کرد: مسئولیت اعضای هیئت علمی و استادان در دانشگاه‌ها همان رسالت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم است و ما همان وظیفه را برعهده داریم؛ با این تفاوت که مخاطبین اولیه نبی مکرم اسلام پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم جاهل‌ترین مردم بودند، اما مخاطبین ما جوانانی پاک و نسل جوان این سرزمین امام زمان هستند؛ نسلی که دنبال تعلقات زیادی هم نیست و به عبارتی شاید بدترین جوانان کشور ما از بهترین جوانان مسخ شده سایر کشور‌ها بسیار بهتر و رفیع‌تر هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری افزود: این توفیقی است که خداوند به ما استادان عطا کرده که در ایران و با این نسل و با این فطرت‌های پاک کار کنیم.

انتقال حس مطالعه به جوانان توسط اساتید صورت می‌گیرد

وی، رفتار گفتار و سبک زندگی استادان را برای دانشجویان الگو برشمرد و افزود: گاهی این الگو بودن رفتار استاد برای دانشجو حتی به صورت ناخودآگاه در ضمیر او قرار می‌گیرد.

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام با توصیه استادان به مطالعه اظهار کرد: انتقال حس ارزشمند مطالعه به جوانان باید توسط اساتید صورت گیرد و آن هم وقتی حاصل می‌شود که استادان اهل مطالعه باشند که اینجا مطالعه‌ای غیر از امور تحقیقی و علمی در رشته تخصصی خودشان مدنظر است تا بتوانند به پرسش‌ها و شبهات مختلف دانشجویان پاسخ مناسب و درخوری را ارائه کنند.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *