«نتفلیکس» تریلر فیلم The Eternaut را در رویداد «Geeked Week 2024» منتشر کرد؛ این فیلم اقتباسی از رمان گرافیکی معروف آمریکای لاتین است.

در جریان رویداد «Geeked Week 2024» «نتفلیکس» تریلر بی‌نظیری از فیلم The Eternaut منتشر کرد. این فیلم اولین اقتباس تصویری از رمان گرافیکی معروف «El Eternauta» اثر «هکتور ژرمن اوسترهلد» و تصویرسازی «فرانسیسکو سولانو لوپز» است. این رمان که در سال 1957 منتشر شد، به عنوان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین آثار در تاریخ کمیک آمریکای لاتین شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Eternaut منتشر شد

داستان فیلم حول محور مردی به نام «خوان سالوو» می‌چرخد که به همراه خانواده و دوستانش شاهد بارش برفی عجیب است. این برف مرموز بیشتر جمعیت بوئنوس آیرس را از بین می‌برد.

اما بعداً مشخص می‌شود که این برف در واقع یک ماده رادیواکتیو کشنده بوده که به عنوان بخشی از حمله یک نیروی بیگانه منتشر شده است. به تدریج، این تهاجم بیگانگان بیشتر آشکار می‌شود و مخاطرات بیشتری را به نمایش می‌گذارد.

در ادامه داستان، «خوان» به نام «ال اترنائوتا» (مسافر ابدی) شناخته می‌شود. او در تلاش برای یافتن خانواده‌اش به سفری طولانی در زمان و فضا می‌رود و در این مسیر به یک مسافر بی‌زمان تبدیل می‌شود. در طی این سفر، او با دوره‌های مختلف تاریخی و وقایع آخرالزمانی روبرو می‌شود و در عین حال برای بقا و پیدا کردن عزیزانش تلاش می‌کند.

این سریال توسط «برونو استگنارو» خلق شده و او به همراه «آریل استالتاری» وظیفه نگارش آن را بر عهده دارد. «استگنارو» هنگام اعلام این پروژه، بیانیه‌ای احساسی با «نتفلیکس» به اشتراک گذاشت و از اهمیت این داستان برای خودش و پیوندهای خانوادگی که او را به آن کشاند، سخن گفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Eternaut چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Netflix

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *